Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 724371

Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”


Purgar, Krešimir
Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”, 2008. (tekst u katalogu izložbe).


Naslov
Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”
(Cinematic Time in Painterly Space. Sergey Eisenstein's Theory of Montage and Picasso's “Les Demoiselles d'Avignon”)

Autori
Purgar, Krešimir

Izvornik
Slika / Image 2007

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, tekst u katalogu izložbe

Godina
2008

Ključne riječi
Slikarstvo ; film ; Pablo Picasso ; Sergej Ejzenštejn ; montaža
(Painting ; film ; Pablo Picasso ; Sergey Eisenstein ; montage)

Sažetak
Tekst se bavi teorijom montaže Sergeja Ejzenštejna i slikom Pabla Picassa “Gospođice iz Avignona”. Osnovna teza iznesena u radu je da Picassova slika pokazuje razumijevanje za promijenjene umjetničke i tehnološke okolnosti na početku 20. st. koje dovode do primjene kontinuiranog pokreta - karakterističnog za film - i u kubističkom slikarstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti

Napomena
Cip zapis u računalnom katalogu NSK Zagreb dostupan pod brojem 654943



POVEZANOST RADA


Ustanove
Umjetnička akademija, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Krešimir Purgar, (336865)