Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona” (CROSBI ID 775449)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Purgar, Krešimir
hrvatski
Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”
Tekst se bavi teorijom montaže Sergeja Ejzenštejna i slikom Pabla Picassa “Gospođice iz Avignona”. Osnovna teza iznesena u radu je da Picassova slika pokazuje razumijevanje za promijenjene umjetničke i tehnološke okolnosti na početku 20. st. koje dovode do primjene kontinuiranog pokreta - karakterističnog za film - i u kubističkom slikarstvu.
slikarstvo ; film ; Pablo Picasso ; Sergej Ejzenštejn ; montaža
cip zapis u računalnom katalogu NSK Zagreb dostupan pod brojem 654943
engleski
Cinematic Time in Painterly Space. Sergey Eisenstein's Theory of Montage and Picasso's “Les Demoiselles d'Avignon”
nije evidentirano
painting ; film ; Pablo Picasso ; Sergey Eisenstein ; montage
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Slika / Image 2007
2008.
nije evidentirano
objavljeno