Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona” (CROSBI ID 775449)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Purgar, Krešimir Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona” // Slika / Image 2007. 2008.

Podaci o odgovornosti

Purgar, Krešimir

hrvatski

Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”

Tekst se bavi teorijom montaže Sergeja Ejzenštejna i slikom Pabla Picassa “Gospođice iz Avignona”. Osnovna teza iznesena u radu je da Picassova slika pokazuje razumijevanje za promijenjene umjetničke i tehnološke okolnosti na početku 20. st. koje dovode do primjene kontinuiranog pokreta - karakterističnog za film - i u kubističkom slikarstvu.

slikarstvo ; film ; Pablo Picasso ; Sergej Ejzenštejn ; montaža

cip zapis u računalnom katalogu NSK Zagreb dostupan pod brojem 654943

engleski

Cinematic Time in Painterly Space. Sergey Eisenstein's Theory of Montage and Picasso's “Les Demoiselles d'Avignon”

nije evidentirano

painting ; film ; Pablo Picasso ; Sergey Eisenstein ; montage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Slika / Image 2007

2008.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti