Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje učenika u inteligentnim tutorskim sustavima (CROSBI ID 481819)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Sedlar, Jelena Modeliranje učenika u inteligentnim tutorskim sustavima // Zbornik radova MIPRO'2001, računala u obrazovanju / ČIčin-Šain, Marina (ur.). Opatija: Hrvatska udruga MIPRO, 2001. str. 112-114-x

Podaci o odgovornosti

Sedlar, Jelena

hrvatski

Modeliranje učenika u inteligentnim tutorskim sustavima

Mogućnost korištenja računala u procesu učenja i poučavanja je izazov današnjem društvu. U tom procesu računalo preuzima ulogu eksperta, ali učitelj je i pedagog, određuje razinu učenikova znanja, te koji je uzrok pogrešnih odgovora. Da bi ekspertni sustav usvojio takvo “ponašanje”, potreban mu je modul “modeliranje učenika”, koji će na temelju analiziranja jednog ili niza odgovora, zaključiti kakav pristup dotičnom učeniku najbolje odgovara, čime se učenje individualizira, što je trend u modernoj pedagogiji. To je posebno potrebno pri korištenju računala za učenje na daljinu, a neka saznanja se mogu koristiti i u klasičnom podučavanju. Na tom području razvile su se razne teorije, npr. teorija pogrešaka koja proučava proceduralne greške koje čine učenici na određenom području znanja, te su nastale čitave “knjižnice” tih grešaka, koje se onda mogu eksplicitno opisati u modulu modeliranja učenika.

inteligentni tutorski sustavi; modul učenika; modeeliranje učenika

nije evidentirano

engleski

Student modelling in an intelligent tutoring systems

nije evidentirano

intelligent tutoring systems; student module; student modeling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

112-114-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ČIčin-Šain, Marina

Opatija: Hrvatska udruga MIPRO

Podaci o skupu

MIPRO'2001, računala u obrazovanju

predavanje

21.05.2001-25.05.2001

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija