Modeliranje učenika u inteligentnim tutorskim sustavima (CROSBI ID 481819)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sedlar, Jelena
hrvatski
Modeliranje učenika u inteligentnim tutorskim sustavima
Mogućnost korištenja računala u procesu učenja i poučavanja je izazov današnjem društvu. U tom procesu računalo preuzima ulogu eksperta, ali učitelj je i pedagog, određuje razinu učenikova znanja, te koji je uzrok pogrešnih odgovora. Da bi ekspertni sustav usvojio takvo ponašanje, potreban mu je modul modeliranje učenika, koji će na temelju analiziranja jednog ili niza odgovora, zaključiti kakav pristup dotičnom učeniku najbolje odgovara, čime se učenje individualizira, što je trend u modernoj pedagogiji. To je posebno potrebno pri korištenju računala za učenje na daljinu, a neka saznanja se mogu koristiti i u klasičnom podučavanju. Na tom području razvile su se razne teorije, npr. teorija pogrešaka koja proučava proceduralne greške koje čine učenici na određenom području znanja, te su nastale čitave knjižnice tih grešaka, koje se onda mogu eksplicitno opisati u modulu modeliranja učenika.
inteligentni tutorski sustavi; modul učenika; modeeliranje učenika
nije evidentirano
engleski
Student modelling in an intelligent tutoring systems
nije evidentirano
intelligent tutoring systems; student module; student modeling
nije evidentirano
Podaci o prilogu
112-114-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ČIčin-Šain, Marina
Opatija: Hrvatska udruga MIPRO
Podaci o skupu
MIPRO'2001, računala u obrazovanju
predavanje
21.05.2001-25.05.2001
Opatija, Hrvatska