Tvorba riječi i reklamni diskurs (CROSBI ID 210526)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lewis, Kristian ; Štebih Golub, Barbara
hrvatski
Tvorba riječi i reklamni diskurs
U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga na korpusu reklamnih tekstova te radijskih i televizijskih spotova prikupljenom od 2009. do 2013. godine. U središtu zanimanja su rječotvorbeni postupci kojima se reklamne poruke oblikuju. Analizom je utvrđeno da se radi stvaranja efekta začudnosti u primatelja poruke primjenjuju netipični tvorbeni postupci kao što su grafoderivacija i stapanje. S obzirom na njihovo mjesto u leksičkome sustavu, takve su tvorenice poseban tip prigodnica, tzv. reklamni okazionalizmi.
tvorba riječi; reklamni diskurs; grafoderivati; stopljenice; reklamni okazionalizmi
nije evidentirano
engleski
Word Formation and the Discourse of Advertising
nije evidentirano
word formation; the discourse of advertising; graphoderivatives; blends; occasionalisms in advertisements
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Filologija