Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tvorba riječi i reklamni diskurs (CROSBI ID 210526)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lewis, Kristian ; Štebih Golub, Barbara Tvorba riječi i reklamni diskurs // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 40 (2014), 1; 133-147

Podaci o odgovornosti

Lewis, Kristian ; Štebih Golub, Barbara

hrvatski

Tvorba riječi i reklamni diskurs

U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga na korpusu reklamnih tekstova te radijskih i televizijskih spotova prikupljenom od 2009. do 2013. godine. U središtu zanimanja su rječotvorbeni postupci kojima se reklamne poruke oblikuju. Analizom je utvrđeno da se radi stvaranja efekta začudnosti u primatelja poruke primjenjuju netipični tvorbeni postupci kao što su grafoderivacija i stapanje. S obzirom na njihovo mjesto u leksičkome sustavu, takve su tvorenice poseban tip prigodnica, tzv. reklamni okazionalizmi.

tvorba riječi; reklamni diskurs; grafoderivati; stopljenice; reklamni okazionalizmi

nije evidentirano

engleski

Word Formation and the Discourse of Advertising

nije evidentirano

word formation; the discourse of advertising; graphoderivatives; blends; occasionalisms in advertisements

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (1)

2014.

133-147

objavljeno

1331-6745

Povezanost rada

Filologija

Indeksiranost