Informacijska pismenost u visokoškolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 210481)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Markulin, Helena ; Škorić, Lea ; Petrak, Jelka
hrvatski
Informacijska pismenost u visokoškolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Primjeren i fleksibilan sustav obrazovanja pruža djelotvoran odgovor na svu složenost suvremene medicinske znanosti i prakse, te ubrzanu promjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije. Nastavni program svakog visokog medicinskog učilišta treba, uz stjecanje općih profesionalnih kompetencija, osigurati stjecanje znanja i vještina kritičke prosudbe utemeljene na dokazima, sposobnost učinkovita rješavanja problema, te pružiti osnovu za samostalno učenje tijekom cijelog profesionalnog života. Sustavno informacijsko opismenjavanje neizostavna je komponenta te izobrazbe. Slijedeći primjere najbolje međunarodne prakse, Središnja medicinska knjižnica Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu uključila se u diplomski i poslijediplomski program svoje matične ustanove razvijajući zasebne module koji se odnose na stjecanje znanja i vještina upravljanja medicinskim informacijama. U radu su prikazani svi oblici sudjelovanja knjižnice u nastavnim programima fakulteta, suradnja s nastavnim osobljem i studentima, kao i rezultati provedenih evaluacija nastavnog djelovanja.
informacijska pismenost; medicinska naobrazba; medicinski fakulteti; medicinske informacije; studenti medicine; liječnici; medicinske knjižnice; visokoškolske knjižnice; metode poučavanja; evaluacija nastave
nije evidentirano
engleski
Information Literacy in the Academic Curriculum: Experiences of the School of Medicine of the University of Zagreb
nije evidentirano
information literacy; medical education; medical schools; medical information; medical students; physicians; medical libraries;
nije evidentirano