Primjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje (CROSBI ID 391672)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Kruljac, Žarko
Brčić-Stipčević, Vesna
hrvatski
Primjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje
Od pojave prvih stranih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i ugovaranja komercijalnih uvjeta na godišnjim pregovorima, Category management se spominje kao proces koji može riješiti nagomilane probleme i nerazumijevanja strana u pregovorima: trgovačkih lanaca i dobavljača. Raniji pokušaji nisu predstavljali sveobuhvatni model kakav Category management jest, već pokušaj upravljanja prostorom police temeljem tržišnih udjela robnih marki. Sa željom da dokaže upotrebljivost ovog modela i na tržištu Hrvatske autor je proveo proces s robnim lancem koji je bio dovoljno otvoren za nove ideje. Može se zaključiti da je provedeni model Category managementa ispunio očekivanja i imao značajnu ulogu u unapređenju poslovnih rezultata obje strane, na korist potrošača. Provedeno istraživanje potrošača dokazuje značajne promjene kupovnih navika potrošača tokom godina a posebno pod utjecajem krize. Može se zaključiti da je kriza ostavila značajan trag na kupovnim navikama potrošača, mijenjajući ih na štetu trgovačkih lanaca i robnih marki.
Upravljanje kategorijama proizvoda; Trgovački marketing; Kapetan kategorije
nije evidentirano
engleski
The aplicability of the Category management on Croatian FMCG market
nije evidentirano
Category management; Customer marketing; Category captain
nije evidentirano
Podaci o izdanju
159
15.03.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb