Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča (CROSBI ID 52224)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krumes Šimunović, Irena ; Vukoja, Sandra
hrvatski
Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča
Pričanje priča je monološka vrsta pripovijedanja koja svoje mjesto nalazi u području usmenog jezičnoga izražavanja u kontekstu nastave. Svrha usmenog izražavanja u nastavi je uvježbavanje i poticanje govorenoga jezika djece i razvoj govornog izražavanja standardnim jezikom, ali i drugim uporabnim idiomima sredine u kojoj žive. S ciljem poboljšanja učeničke vještine govorenja pričanjem priča i osposobljavanjem učenika za tečno pričanje priča i osobnih doživljaja, kao i obogaćivanjem leksika, provedeno je akcijsko istraživanje. Istraživanje je obuhvatilo provedbu govorno-pripovjednih radionica na satu Hrvatskoga jezika tijekom tri tjedna u trećem razredu osnovne škole. Istraživanje je pokazalo da su učenici ostvarili napredak u izražavanju, posebno u tečnom govorenju i bogatom leksiku. Pričanje priča potaknulo je maštovitost, kreativno razmišljanje, a metodom mape priče učenici su mentalne slike prenijeli na papir i potom i sami stvarali i pričali priče. Ovim radom želimo ukazati na velike prednosti i nužnost pričanja priča kao poticaja u razvoju komunikacijskih vještina u nastavi.
pričanje priča ; usmeno izražavanje ; nastava materinskoga jezika ; komunikacijske vještine ; govorenje
nije evidentirano
engleski
Development of Children's communication skills through storytelling
nije evidentirano
storytelling ; oral expression ; native language curriculum ; communication skills, speaking
nije evidentirano
Podaci o prilogu
644-667.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mojca Orel
Ljubljana: EDUvision
2013.
978-961-93189-9-7