Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 723572

Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča


Krumes Šimunović, Irena; Vukoja, Sandra
Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča // Mednarodna konferenca EDUvision 2013 Sodobni pristopi pučevanja prihajajočih generacij/Modern approaches to teaching coming generations / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 644-667


Naslov
Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča
(Development of Children's communication skills through storytelling)

Autori
Krumes Šimunović, Irena ; Vukoja, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Mednarodna konferenca EDUvision 2013 Sodobni pristopi pučevanja prihajajočih generacij/Modern approaches to teaching coming generations

Urednik/ci
Mojca Orel

Izdavač
EDUvision

Grad
Ljubljana

Godina
2013

Raspon stranica
644-667

ISBN
978-961-93189-9-7

Ključne riječi
Pričanje priča, usmeno izražavanje, nastava materinskoga jezika, komunikacijske vještine, govorenje
(Storytelling, oral expression, native language curriculum, communication skills, speaking)

Sažetak
Pričanje priča je monološka vrsta pripovijedanja koja svoje mjesto nalazi u području usmenog jezičnoga izražavanja u kontekstu nastave. Svrha usmenog izražavanja u nastavi je uvježbavanje i poticanje govorenoga jezika djece i razvoj govornog izražavanja standardnim jezikom, ali i drugim uporabnim idiomima sredine u kojoj žive. S ciljem poboljšanja učeničke vještine govorenja pričanjem priča i osposobljavanjem učenika za tečno pričanje priča i osobnih doživljaja, kao i obogaćivanjem leksika, provedeno je akcijsko istraživanje. Istraživanje je obuhvatilo provedbu govorno-pripovjednih radionica na satu Hrvatskoga jezika tijekom tri tjedna u trećem razredu osnovne škole. Istraživanje je pokazalo da su učenici ostvarili napredak u izražavanju, posebno u tečnom govorenju i bogatom leksiku. Pričanje priča potaknulo je maštovitost, kreativno razmišljanje, a metodom mape priče učenici su mentalne slike prenijeli na papir i potom i sami stvarali i pričali priče. Ovim radom želimo ukazati na velike prednosti i nužnost pričanja priča kao poticaja u razvoju komunikacijskih vještina u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Irena Krumes, (299574)