Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča (CROSBI ID 52224)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krumes Šimunović, Irena ; Vukoja, Sandra Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča // Mednarodna konferenca EDUvision 2013 Sodobni pristopi pučevanja prihajajočih generacij/Modern approaches to teaching coming generations / Mojca Orel (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 644-667

Podaci o odgovornosti

Krumes Šimunović, Irena ; Vukoja, Sandra

hrvatski

Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča

Pričanje priča je monološka vrsta pripovijedanja koja svoje mjesto nalazi u području usmenog jezičnoga izražavanja u kontekstu nastave. Svrha usmenog izražavanja u nastavi je uvježbavanje i poticanje govorenoga jezika djece i razvoj govornog izražavanja standardnim jezikom, ali i drugim uporabnim idiomima sredine u kojoj žive. S ciljem poboljšanja učeničke vještine govorenja pričanjem priča i osposobljavanjem učenika za tečno pričanje priča i osobnih doživljaja, kao i obogaćivanjem leksika, provedeno je akcijsko istraživanje. Istraživanje je obuhvatilo provedbu govorno-pripovjednih radionica na satu Hrvatskoga jezika tijekom tri tjedna u trećem razredu osnovne škole. Istraživanje je pokazalo da su učenici ostvarili napredak u izražavanju, posebno u tečnom govorenju i bogatom leksiku. Pričanje priča potaknulo je maštovitost, kreativno razmišljanje, a metodom mape priče učenici su mentalne slike prenijeli na papir i potom i sami stvarali i pričali priče. Ovim radom želimo ukazati na velike prednosti i nužnost pričanja priča kao poticaja u razvoju komunikacijskih vještina u nastavi.

pričanje priča ; usmeno izražavanje ; nastava materinskoga jezika ; komunikacijske vještine ; govorenje

nije evidentirano

engleski

Development of Children's communication skills through storytelling

nije evidentirano

storytelling ; oral expression ; native language curriculum ; communication skills, speaking

nije evidentirano

Podaci o prilogu

644-667.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mojca Orel

Ljubljana: EDUvision

2013.

978-961-93189-9-7

Povezanost rada

Filologija

Poveznice