Odstupanja u sklonidbi imenica kod učenika oštećena sluha osnovnoškolske dobi (CROSBI ID 391620)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Peručić, Ana
Bradarić-Jončić, Sandra
hrvatski
Odstupanja u sklonidbi imenica kod učenika oštećena sluha osnovnoškolske dobi
Analizirane su pogreške u sklonidbi imenica gluhih i nagluhih učenika te učenika s umjetnom pužnicom iz redovnih i posebnih škola za djecu oštećena sluha u Zagrebu. Pogreške su analizirane s obzirom na rod, broj i padež. U jednini nije bilo moguće uočiti jedinstvene obrasce pogrešaka, dok su u množini uočeni opći obrasci, prisutni bez obzira na slušni status ispitanika i vrstu škole koju su učenici pohađali, a odnose se na zamjene traženih padeža u množini padežima kojima učenici najbolje vladaju u množini (nominativom/ vokativom te akuzativom), te zamjenu brojem kojim učenici bolje vladaju (zamjena padeža množine odgovorajućim padežom jednine), koji su predstavljali najčešće vrste odstupanja u sklonidbi imenica u množini.
učenici oštećena sluha; gluhi; nagluhi; imenička morfologija
nije evidentirano
engleski
Noun morphology errors in hearing impaired elementary school students
nije evidentirano
hearing impaired students; deaf; hard of hearing; noun morphology skills
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
17.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb