Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mother’s attitudes towards hearing impaired children (CROSBI ID 210286)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dulčić, Adinda Mother’s attitudes towards hearing impaired children // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 45 (2009), 1; 39-50

Podaci o odgovornosti

Dulčić, Adinda

engleski

Mother’s attitudes towards hearing impaired children

Sažetak: Stavovi su važan dio osobnosti jer usmjeravaju ponašanje subjekta. Stavovi roditelja prema djetetu ste eni su u interakciji roditelja sa socijalnom okolinom i s djetetom. Stavovi roditelja djece s ošte!enim sluhom rezultat su tako"er interakcije roditelja, djeteta i okoline. Ovim istraživanjem željelo se ispitati razlike u stavovima majki prema slušno ošte!enom djetetu. U tu svrhu ispitana su 4 uzorka ispitanika. Tri uzorka ispitanika inile su majke slušno ošte!ene djece koja poha"aju razli ite rehabilitacijske programe i koja su za to vrijeme smještena u domu, u vlastitoj obitelji ili obitelji udomitelja. #etvrti uzorak inile su majke uju!e djece koja poha"aju redovitu školu i žive u vlastitim obiteljima. Robustnom diskriminativnom analizom utvr"ene su razlike izme"u uzoraka. Dobivene su tri diskriminativne funkcije na kojima se ispitanici statisti ki zna ajno razlikuju (1%) u prostoru 42 indikatora stavova. Nastale razlike u stavovima majki vjerojatno su odraz njihovih razli itih iskustava u odnosu na programe rehabilitacije i na in smještaja njihove djece za vrijeme provo"enja rehabilitacijskih programa. Rezultati ovog istraživanja upu!uju na ispitivanje i latentnog prostora stavova majki, ali i na uspješnost primjene razli itih programa odgoja, naobrazbe i rehabilitacije slušno ošte!ene djece i njihovog na ina smještaja za vrijeme provo"enja tog procesa.

mother’s attitudes; hearing impaired children; rehabilitation programs for hearing impaired children; hearing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45 (1)

2009.

39-50

objavljeno

1331-3010

1848-7734

Povezanost rada

Pedagogija