Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost stvaranja kulturnih znanja u povećanju konkurentnosti turističke ponude (CROSBI ID 615919)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dadić, Maja ; Stipčić, Ana Važnost stvaranja kulturnih znanja u povećanju konkurentnosti turističke ponude // VII. naučno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja - Učeća organizacija : zbornik radova / Ristić, Dušan (ur.). Novi Sad, 2009

Podaci o odgovornosti

Dadić, Maja ; Stipčić, Ana

hrvatski

Važnost stvaranja kulturnih znanja u povećanju konkurentnosti turističke ponude

Turizam danas mnogi shvaćaju kao sociokulturnu pojavu i kao najbrže rastuću industriju novog doba. Budući da se u odnosu na kulturnu baštinu definira kao "kulturna aktivnost", postavlja se pitanje je li svaki oblik turizma, upravo kulturni turizam. Neki stručnjaci vide kroz turističko - gospodarsku volarizaciju kulturne baštine promociju ukupnog turizma i njegovu veću učinkovitost na svjetskom tržištu. To dovodi i do veće učinkovitosti lokalnog i regionalnog turizma u čijoj ponudi se nalazi baština. Postoje izravne koristi subjekata turističke ponude bez mogućnosti učinkovitije promocije i plasnama te povećanu cijenu turističkog proizvoda. Turizam je taj koji može podići profil destinacije te na taj način privući zanimanje investitora i posjetioca, kao i pružiti stanovnicima bolji standard življenja. Istraživan je tijekom 2007. godine kulturni turizam grada Splita kako bi se uvidjeli potencijali koje turistička djelatnost koristi kako bi prezentirala svoju kulturnu baštinu te na taj način probudila kulturna znanja turistima. Upravo iskorištenost navedenog potencijala bi trebala dovesti do povećanja konkurentnosti turističke ponude.

turizam; konkurentnost; turistička ponuda; kultura znanja; kulturna baština; kulturni turizam

nije evidentirano

engleski

The importance of creation of cultural rudiments in competitiveness increase of the tourist offer

nije evidentirano

tourism; competitiveness; tourist offer; cultural rudiments; cultural heritage; cultural tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

VII. naučno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja

predavanje

23.09.2009-26.09.2009

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija