Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konkurentnost u hrvatskoj maloprodaji (CROSBI ID 391528)

Ocjenski rad | diplomski rad

Režek, Mirela Konkurentnost u hrvatskoj maloprodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Režek, Mirela

Dunković, Dario

hrvatski

Konkurentnost u hrvatskoj maloprodaji

Kako je Hrvatska postala dio svjetskog tržišta, maloprodaja i trgovina općenito, suočavaju se sa velikim izazovima kao što su povećana konkurencija na domaćem tržištu , koncentracije i preuzimanja, uvođenje novih tehnologija , novi maloprodajni formati , elektronička trgovina te globalizacija.Stoga Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima i postići konkurentsku prednost.

maloprodaja; konkurentska prednost; konkurencija; maloprodajni oblici

nije evidentirano

engleski

Competitiveness in Croatian retail market

nije evidentirano

retailing; competitiveness; competition; retail forms

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

29.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija