Konkurentnost u hrvatskoj maloprodaji (CROSBI ID 391528)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Režek, Mirela
Dunković, Dario
hrvatski
Konkurentnost u hrvatskoj maloprodaji
Kako je Hrvatska postala dio svjetskog tržišta, maloprodaja i trgovina općenito, suočavaju se sa velikim izazovima kao što su povećana konkurencija na domaćem tržištu , koncentracije i preuzimanja, uvođenje novih tehnologija , novi maloprodajni formati , elektronička trgovina te globalizacija.Stoga Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima i postići konkurentsku prednost.
maloprodaja; konkurentska prednost; konkurencija; maloprodajni oblici
nije evidentirano
engleski
Competitiveness in Croatian retail market
nije evidentirano
retailing; competitiveness; competition; retail forms
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
29.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb