Dramski odgoj i učenje govora (CROSBI ID 615864)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vigato, Teodora
hrvatski
Dramski odgoj i učenje govora
Autorica u ovom radu polazi od činjenice kako dramsku sposobnost imamo svi jer je to antropološka osobina pa se oblici rada iz dramskog odgoja mogu koristiti kao metode učenja. U pregledu teorijskih i praktičnih metoda koji su se koristili u Hrvatskoj u drugoj polovini XX. stoljeća izdvaja dva osnovna pristupa dramskom odgoju: u prvom pristupu dramski odgoj je shvaćen kao dio sistema odgoja i obrazovanja i to za svu djecu, a ne selekcionirano, jer je dramski odgoj psihološki fundiran i pedagoški opravdan i obično je dio učenja jezika i izražavanja. Prema drugom pristupu, koji je u hrvatskoj utemeljila Zvjezdana Ladika, dramski odgoj je razvojni proces koji ide od oslobađanja spontanosti do mogućnosti izražavanja umjetničke riječi, a vrlo važno mjesto zauzima učenje govora. U posljednje vrijeme knjiško učenje se nastoji zamijeniti iskustvenim učenjem pa se u učenju sve više koristi dramski odgoj. Autorica nas najprije upoznaje s dramskim radionicama kao metodama učenja jezika u nastavi jezika i književnosti, a nakon toga s radionicama koje su koncipirana kao trening sastavljen od niza dramskih vježbi izvan nastave.
Hrvatska ; dramski govor ; dramska igra ; učenje govora
nije evidentirano
engleski
Theatre Education and Learning Speech
nije evidentirano
Croatia ; theatre ; education ; theatre games ; speech learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
512-528.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rano učenje hrvatskog jezika 2
Pavličević-Franić, Dunja ; Bežan, Ante
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096