Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722340

Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu


Rogošić, Silvia
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 983-1007 doi:10.15516/cje.v17i4.1411 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


Naslov
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu
(Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Sociopsychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education)

Autori
Rogošić, Silvia

Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 17 (2015), 4; 983-1007

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ICT; obrazovanje; nastava; učitelji osnovnih škola
(ICT; education; teaching; elementary school teachers)

Sažetak
Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u edukativne svrhe. Međutim, metrijske karakteristike tih instrumenata često se ne provjeravaju pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovog istraživanja je provjeriti metrijske karakteristike upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-a u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati dokazala se konstruktna valjanost instrumenta.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Silvia Rogošić, (319844)

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Citati