Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu (CROSBI ID 210084)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rogošić, Silvia
hrvatski
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu
Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u edukativne svrhe. Međutim, metrijske karakteristike tih instrumenata često se ne provjeravaju pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovog istraživanja je provjeriti metrijske karakteristike upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-a u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati dokazala se konstruktna valjanost instrumenta.
ICT; obrazovanje; nastava; učitelji osnovnih škola
nije evidentirano
engleski
Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Sociopsychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education
Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u edukativne svrhe. Međutim, metrijske karakteristike tih instrumenata često se ne provjeravaju pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovog istraživanja je provjeriti metrijske karakteristike upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-a u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati dokazala se konstruktna valjanost instrumenta.
ICT; education; teaching; elementary school teachers
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (4)
2015.
983-1007
objavljeno
1848-5189
10.15516/cje.v17i4.1411
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija