Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu (CROSBI ID 210084)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rogošić, Silvia Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Sociopsychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education / Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 983-1007. doi: 10.15516/cje.v17i4.1411

Podaci o odgovornosti

Rogošić, Silvia

hrvatski

Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu

Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u edukativne svrhe. Međutim, metrijske karakteristike tih instrumenata često se ne provjeravaju pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovog istraživanja je provjeriti metrijske karakteristike upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-a u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati dokazala se konstruktna valjanost instrumenta.

ICT; obrazovanje; nastava; učitelji osnovnih škola

nije evidentirano

engleski

Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Sociopsychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education

Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u edukativne svrhe. Međutim, metrijske karakteristike tih instrumenata često se ne provjeravaju pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovog istraživanja je provjeriti metrijske karakteristike upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-a u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati dokazala se konstruktna valjanost instrumenta.

ICT; education; teaching; elementary school teachers

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (4)

2015.

983-1007

objavljeno

1848-5189

10.15516/cje.v17i4.1411

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija

Poveznice