Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća (CROSBI ID 391441)

Ocjenski rad | diplomski rad

Žarković, Ognjen Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Žarković, Ognjen

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća

Zračna je industrija danas jedna od najznačajnijih industrija svijeta. Postojeći prijevoznici primorani su razmotriti operativni model poslovanja kako bi izvukli vrijednost iz spajanja i akvizicija kroz marketinške i prodajne aktivnosti novih prijevoznika i strateških saveza. Razlog tome leži u činjenici da su se na tržištu pojavili niskotarifni zračni prijevoznici preuzimajući dio postojećih putnika konvencionalnih prijevoznika primjenjujući inovativniji model poslovanja. Niskotarifni zračni prijevoznici zapravo su prepoznali da se tržište zračnog prometa rapidno mijenja i postali su direktni konkurent cestovno-željezničkom prometu. Tržišni lider među niskotarifnim prijevoznicima je poduzeće Ryanair osnovano 1985. godine. Od osnutka, Ryanair je prevezao više od 81, 4 milijuna putnika, a marka je postala poznata širom svijeta. Analiza Ryanairovog inovativan operativnog modela poslovanja s naglasnom na marketinšku funkciju, poduzeća predmet je diplomskog rada. U radu su prikazane specifičnosti marketinga usluga zrakoplovnih poduzeća kroz poslovni slučaj Ryanair. Provedeno je i izviđajno istraživanje na prigodnom uzorku studentske populacije o njihovoj percepciji usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća.

zračni prijevoz; okruženje; ekonomija; alijanse; niskotarifni prijevoznici; marketing; strategija; promocijski miks; usluge; putnici; Hrvatska.

nije evidentirano

engleski

Naslov: Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća Marketing of low coast airline services

nije evidentirano

air transport; environment; economy; alliances; low-cost airlines; marketing; strategy; promotional mix; passengers; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

30.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija