Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća (CROSBI ID 391441)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Žarković, Ognjen
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća
Zračna je industrija danas jedna od najznačajnijih industrija svijeta. Postojeći prijevoznici primorani su razmotriti operativni model poslovanja kako bi izvukli vrijednost iz spajanja i akvizicija kroz marketinške i prodajne aktivnosti novih prijevoznika i strateških saveza. Razlog tome leži u činjenici da su se na tržištu pojavili niskotarifni zračni prijevoznici preuzimajući dio postojećih putnika konvencionalnih prijevoznika primjenjujući inovativniji model poslovanja. Niskotarifni zračni prijevoznici zapravo su prepoznali da se tržište zračnog prometa rapidno mijenja i postali su direktni konkurent cestovno-željezničkom prometu. Tržišni lider među niskotarifnim prijevoznicima je poduzeće Ryanair osnovano 1985. godine. Od osnutka, Ryanair je prevezao više od 81, 4 milijuna putnika, a marka je postala poznata širom svijeta. Analiza Ryanairovog inovativan operativnog modela poslovanja s naglasnom na marketinšku funkciju, poduzeća predmet je diplomskog rada. U radu su prikazane specifičnosti marketinga usluga zrakoplovnih poduzeća kroz poslovni slučaj Ryanair. Provedeno je i izviđajno istraživanje na prigodnom uzorku studentske populacije o njihovoj percepciji usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća.
zračni prijevoz; okruženje; ekonomija; alijanse; niskotarifni prijevoznici; marketing; strategija; promocijski miks; usluge; putnici; Hrvatska.
nije evidentirano
engleski
Naslov: Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća Marketing of low coast airline services
nije evidentirano
air transport; environment; economy; alliances; low-cost airlines; marketing; strategy; promotional mix; passengers; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb