Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

RAZLIKE U STRATEGIJAMA SUOČAVANJA SA STRESOM MUŠKIH I ŽENSKIH SPORTSKIH TRENERA (CROSBI ID 391414)

Ocjenski rad | diplomski rad

Perak, Juraj RAZLIKE U STRATEGIJAMA SUOČAVANJA SA STRESOM MUŠKIH I ŽENSKIH SPORTSKIH TRENERA / Barić, Renata (mentor); Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Perak, Juraj

Barić, Renata

hrvatski

RAZLIKE U STRATEGIJAMA SUOČAVANJA SA STRESOM MUŠKIH I ŽENSKIH SPORTSKIH TRENERA

Cilj ovog rada bio je utvrditi razlike u strategijama suočavanja sa stresom između muških i ženskih sportskih trenera. U istraživanju je sudjelovalo 85 sportskih trenera od čega je 46 muškog, a 39 ženskog spola. Treneri dolaze iz različitih vrsta sporta, treniraju sportaše svih uzrasta koji se natječu na različitim razinama natjecanja, od županijskih do svjetskih. Uzorak varijabli sastoji se od 8 strategija suočavanja sa stresom procijenjenih hrvatskom verzijom Upitnika suočavanja sa stresom (Crocker, 1992). Na temelju rezultata dobivenih ovim istraživanjem možemo zaključiti da se treneri ženskog spola značajno razlikuju od trenera muškog spola jedino u strategiji samookrivljavanja. Analizom razlika u suočavanju sa stresom s obzirom na dob, neovisno o spolu, utvrđeno je da se mlađi treneri češće koriste strategijom ''kule u zraku'' (koja odražava sanjarenje i maštanje u stresnoj situaciji) i udaljavanjem od problema.

stres; strategije suočavanja; sport; spol; dob; trener

nije evidentirano

engleski

DIFFERENCES IN COPING STRATEGIES BETWEEN MALE AND FEMALE SPORTS COACHES

nije evidentirano

stress; coping strategies; sport; gender; age; coach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

14.05.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Matematika