Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akademski prijestupi u e-učenju: individualna sklonost varanju (CROSBI ID 615743)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Štedul, Ivan ; Bedi, Krunoslav Akademski prijestupi u e-učenju: individualna sklonost varanju // MIPRO 2010 33rd International Convention on information and communication technology, electronics and microelectronics, PROCEEDINGS Vol. IV. CE COMPUTERS IN EDUCATION / Čičin-Šain, Marina ; Uroda, Ivan ; Turčić Prstačić, Ivana et al. (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2010. str. 403-408

Podaci o odgovornosti

Štedul, Ivan ; Bedi, Krunoslav

hrvatski

Akademski prijestupi u e-učenju: individualna sklonost varanju

Neosporno je da su informacijsko komunikacijske tehnologije uvelike doprinijele poboljšanju i unaprjeđenju nastavnog procesa. Najočitiji primjer je razvitak mnogih sustava namijenjenih e-učenju. Međutim, učenici i studenti informacijsko komunikacijske tehnologije, osim za obrazovanje, koriste i za varanje na ispitima ili plagiranje studentskih i učeničkih radova. Anketnim ispitivanjem učenika i studenata pokušali smo utvrditi u kojoj mjeri su varanje i plagiranje uz primjenu IKT-a zastupljeni u učeničkoj i studentskoj populaciji. Posebno je analizirano u kojoj mjeri učeničko i studentsko iskustvo s tim tehnologijama, posebice Internetom, i individualna procjena rizika utječu na pozitivne stavove i prihvatljivost nepoštenog ostvarivanja akademskih ciljeva. Uočena je složena povezanost između spola, dobi i učestalosti korištenja Interneta s varanjem i plagiranjem uz primjenu IKT. Dobiveni rezultati pokazuju da postoji niz međusobno povezanih faktora koji utječu na pojedince da počine kaznena djela prijevare i plagiranja u svrhu akademskog napredovanja. Konačna rasprava ukazuje na moguće primjere dobre prakse kojima bi se moglo izbjeći takva devijantna ponašanja u učeničkoj i studenskoj zajednici.

e-učenje ; plagiranje ; ICT

nije evidentirano

engleski

Academic misconduct in e-learning: individual aptness to cheating

nije evidentirano

e-learning ; plagiarism ; ICT

nije evidentirano

Podaci o prilogu

403-408.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2010 33rd International Convention on information and communication technology, electronics and microelectronics, PROCEEDINGS Vol. IV. CE COMPUTERS IN EDUCATION

Čičin-Šain, Marina ; Uroda, Ivan ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka

Zagreb: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-054-0

1847-3938

Podaci o skupu

MIPRO 2010

predavanje

24.05.2010-28.05.2010

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija