Motivacija učenika u nastavi geografije (CROSBI ID 391408)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Surjak, Martina
Curić, Zoran
hrvatski
Motivacija učenika u nastavi geografije
Motivacija učenika ključan je faktor koji djeluje na aktivnost učenika. Može biti intrinzična (unutrašnja) i ekstrinzična (vanjska). Iako obje dovode do konačnog cilja (stjecanje znanja i vještina kod učenika), postoje velike razlike između njih. Intrinzična motivacija odgovor je na unutarnje učenikove potrebe, dok ekstrinzična motivacija ima izvor izvan učenika, a odnosi se uglavnom na zadovoljavajući rezultat na ispitu, dobre zaključne ocjene, pohvale učitelja, nagradu roditelja. Na motivaciju utječe niz čimbenika: psihofizička struktura učenika, karakteristike nastavnog sadržaja, nastavna tehnologija, sociokulturni uvjeti i okruženje, primjena različitih metoda i oblika rada, kreativnost u nastavi geografije te zadaće i obveze učenika. S ciljem podizanja motivacije u nastavi geografije koriste se brojne motivacijske tehnike. Suradničko učenje jedan je od načina kako učenike aktivirati i motivirati za rad, a temelji se na samostalnom radu te radu u parovima odnosno skupinama. Obrazovan, motiviran i kreativan učitelj također je jedan od presudnih faktora motivacije u nastavnom procesu.
motivacija učenika; motivacijske tehnike; psihološki aspekt motivacije; suradničko učenje; uloga učitelja u motivaciji učenika
nije evidentirano
engleski
Motivating students in geography teaching
nije evidentirano
student motivation; motivational techniques; psychological aspect of motivation; cooperative learning; the teacher's role in motivating students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
17.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb