Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijski kulturni kapital kao izvor društvenih distinkcija (CROSBI ID 615681)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pavić, Željko ; Đukić, Marina Medijski kulturni kapital kao izvor društvenih distinkcija // Društvo i tehnologija 2014 - Dr.Juraj Plenković / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik (ur.). Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava / International Federation of Communication Associations Hrvatsko komunikološko društvo / Croatian Communication Association Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor / Alma Mater Europaea – Eur, 2014. str. 585-597

Podaci o odgovornosti

Pavić, Željko ; Đukić, Marina

hrvatski

Medijski kulturni kapital kao izvor društvenih distinkcija

Polazeći od Bourdieuove teorije kulturnog kapitala kao mehanizma društvene distinkcije, u ovom se radu odgovara na pitanje može li konzumacija medija djelovati kao izvor društvenih distinkcija. Mediji su zanemareni aspekt kulturnog kapitala, iako su izvor kulturalnih informacija za većinu populacije. Dosadašnja istraživanja usmjerena su na elemente medijskog polja gdje su se prakse razlikovanja operacionalizirale u okviru televizijskog emitiranja (TV žanrovi, programi, filmovi, komedije). Uočeno je da se mediji konzumiraju različito, u ovisnosti o količini kulturnog kapitala koji gledatelj posjeduje. Istraživanja su pokazala i da se mnogi konzumenti ponašaju kao ´kulturni svejedi´ koji mogu konzumirati kulturne proizvode različite razine sofisticiranosti. Temeljem ove dileme između kulturnog kapitala kao konzumacije elitne kulture (Bourdieu) i kulturnog kapitala kao kulturne svestranosti (Peterson i Kern), u ovom se radu prikazuju rezultati istraživanja medijskog kulturnog kapitala učenika, u smislu povezanosti njihovih preferencija pojedinih televizijskih žanrova s drugim oblicima kulturnog kapitala te njihovim obrazovnim uspjehom i socijalnim porijeklom.

kulturni kapital ; mediji ; kulturna svestranost ; highbrow ukus ; Pierre Bourdieu

nije evidentirano

engleski

Media cultural capital as a source of social distinctions

nije evidentirano

cultural capital ; media ; cultural omnivorism ; highbrow taste ; Pierre Bourdieu

nije evidentirano

Podaci o prilogu

585-597.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija 2014 - Dr.Juraj Plenković

Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik

Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava / International Federation of Communication Associations Hrvatsko komunikološko društvo / Croatian Communication Association Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor / Alma Mater Europaea – Eur

978-953-6226-27-6

Podaci o skupu

Društvo i tehnologija - Dr. Juraj Plenković

predavanje

28.06.2014-30.06.2014

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija