Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu (CROSBI ID 209951)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Krumes-Šimunović, Irena Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu // Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 1 (2014), 133-146

Podaci o odgovornosti

Krumes-Šimunović, Irena

hrvatski

Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu

Rad se bavi istraživanjem sadržajne integracije (specifične) i korelacije u pristupu književnoumjetničkom tekstu u nastavi materinskoga jezika kao i međupredmetnim povezivanjem s nastavom prirodnih predmeta, naročito Prirode i društva. Istraživanje polazi od predloška bajke Kako je Potjeh tražio istinu Ivane Brlić-Mažuranić. Međupredmetnim povezivanjem utemeljenim na teoriji međupredmetnih veza otvorena je mogućnost kreiranja i unaprjeđivanja recepcije teksta u modelu koji je i praktično provjeren u radu s učenicima četvrtih razreda uz pomoć studenata Učiteljskog fakulteta tijekom četiri godine. U takvom pristupu unaprjeđenje kvalitete razumijevanja pročitanoga utemeljeno je na simulaciji dijelova fabule, interaktivnim situacijama i razgovorom likova iz bajke, zadatcima koji se isprepliću s didaktičkom igrom i iskustvenom i istraživačkom nastavom Prirode i društva. U izvanučioničkom obliku rada afrimira se nastava usmjerena na učenika utemeljena na konstruktivističkoj teoriji učenja. Suradničko učenje u timovima omogućuje učeniku da konstruira spoznaje na različitim razinama, razvije razumijevanje teksta povezivanjem sa svakodnevnim životnim aktivnostima i vještinama. Kvantitativno anketno istraživanje provedeno je na svim sudionicima tijekom četiri godine. Rezultati ankete pokazuju zainteresiranost učenika za ovakav način rada i zadovoljstvo provedenim aktivnostima.

korelacijsko-integracijski metodički sustav; sadržajna integracija; međupredmetno povezivanje; interpretacija bajke; Ivana Brlić-Mažuranić

nije evidentirano

engleski

Improving the quality of text reception through content integration and intersubject correlation in school context

nije evidentirano

correlation and integration teaching model; cross-curricular connections; interpretation of fairytale

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2014.

133-146

objavljeno

1986-9886

Povezanost rada

Filologija