Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode (CROSBI ID 615610)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Purgar, Krešimir
hrvatski
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode
U tekstu je riječ o tome na koji način se (i da li uopće) može govoriti o reflektiranju nekih suvremenih kulturalnih modela u oglasima modnih brandova. Budući da je u današnjem vremenu već sasvim razvidno da ne postoje dominantni umjetnički ili životni stilovi, nego se oni repliciraju i obnavljaju najčešće kao povijesni revivali (avangarda/neoavangarda, moderna/postmoderna), a puno rjeđe se strukturiraju kao originalni diskursi, postavlja se pitanje u okviru kojih estetskih, stilskih i umjetničkih kriterija sagledati medijsko reprezentiranje mode danas? Na primjerima oglašavanja nekoliko poznatih svjetskih modnih brandova pokušava se sagledati širi kulturni kontekst stvoren vidljivim i manje vidljivim interakcijama mode i reklame, a koji je kontekst ovdje promotren iz perspektive vizualnih studija.
vizualne komunikacije ; moda ; reklama ; brand ; umjetnost ; kultura ; vizualni studiji
nije evidentirano
engleski
Advertising as Culture: Visual Communication of Fashion
nije evidentirano
visual communication ; fashion ; advertising ; brans ; art ; culture ; visual studies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
49-52.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje
Penava, Željko ; Ujević, Darko
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7105-39-6
Podaci o skupu
Tekstilna znanost i gospodarstvo
predavanje
26.01.2011-26.01.2011
Zagreb, Hrvatska