Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 721589

Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode


Purgar, Krešimir
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode // TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje / Penava, Željko ; Ujević, Darko (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2011. str. 49-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode
(Advertising as Culture: Visual Communication of Fashion)

Autori
Purgar, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje / Penava, Željko ; Ujević, Darko - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2011, 49-52

ISBN
978-953-7105-39-6

Skup
Tekstilna znanost i gospodarstvo

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26. 01. 2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Vizualne komunikacije ; moda ; reklama ; brand ; umjetnost ; kultura ; vizualni studiji
(Visual communication ; fashion ; advertising ; brans ; art ; culture ; visual studies)

Sažetak
U tekstu je riječ o tome na koji način se (i da li uopće) može govoriti o reflektiranju nekih suvremenih kulturalnih modela u oglasima modnih brandova. Budući da je u današnjem vremenu već sasvim razvidno da ne postoje dominantni umjetnički ili životni stilovi, nego se oni repliciraju i obnavljaju najčešće kao povijesni revivali (avangarda/neoavangarda, moderna/postmoderna), a puno rjeđe se strukturiraju kao originalni diskursi, postavlja se pitanje u okviru kojih estetskih, stilskih i umjetničkih kriterija sagledati medijsko reprezentiranje mode danas? Na primjerima oglašavanja nekoliko poznatih svjetskih modnih brandova pokušava se sagledati širi kulturni kontekst stvoren vidljivim i manje vidljivim interakcijama mode i reklame, a koji je kontekst ovdje promotren iz perspektive vizualnih studija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Krešimir Purgar, (336865)