Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode (CROSBI ID 615610)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Purgar, Krešimir Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode // TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje / Penava, Željko ; Ujević, Darko (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 49-52

Podaci o odgovornosti

Purgar, Krešimir

hrvatski

Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode

U tekstu je riječ o tome na koji način se (i da li uopće) može govoriti o reflektiranju nekih suvremenih kulturalnih modela u oglasima modnih brandova. Budući da je u današnjem vremenu već sasvim razvidno da ne postoje dominantni umjetnički ili životni stilovi, nego se oni repliciraju i obnavljaju najčešće kao povijesni revivali (avangarda/neoavangarda, moderna/postmoderna), a puno rjeđe se strukturiraju kao originalni diskursi, postavlja se pitanje u okviru kojih estetskih, stilskih i umjetničkih kriterija sagledati medijsko reprezentiranje mode danas? Na primjerima oglašavanja nekoliko poznatih svjetskih modnih brandova pokušava se sagledati širi kulturni kontekst stvoren vidljivim i manje vidljivim interakcijama mode i reklame, a koji je kontekst ovdje promotren iz perspektive vizualnih studija.

vizualne komunikacije ; moda ; reklama ; brand ; umjetnost ; kultura ; vizualni studiji

nije evidentirano

engleski

Advertising as Culture: Visual Communication of Fashion

nije evidentirano

visual communication ; fashion ; advertising ; brans ; art ; culture ; visual studies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-52.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje

Penava, Željko ; Ujević, Darko

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7105-39-6

Podaci o skupu

Tekstilna znanost i gospodarstvo

predavanje

26.01.2011-26.01.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti