Analiza pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima razredne nastave (CROSBI ID 391348)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Franić, Nives
Koludrović, Morana
hrvatski
Analiza pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima razredne nastave
U radu su prikazani rezultati analize preko 2000 pitanja i zadataka u udžbenicima prirode i društva i književnosti za četvrti razred osnovne škole. Za kategorizaciju a potom i analizu pitanja i zadataka korištena je matrica pitanja i zadataka temeljena na revidiranoj Bloomovoj taksonomiji. Dobiveni rezultati analize pokazuju da zastupljenost pojedinih kategorija pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji ovisi i o pojedinom udžbeniku ali i o predmetu.
suvremena nastava; udžbenik; pitanja i zadaci; revidirana Bloomova taksonomija
nije evidentirano
engleski
Analysis of tasks and questions in primary school textbooks according to the revised Bloom's taxonomy
nije evidentirano
contemporary education; textbook; tasks and questions; revised Bloom's Taxonomy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
15.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split