Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vizualni postupci u istraživanjima s djecom (CROSBI ID 615543)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rengel, Katarina Vizualni postupci u istraživanjima s djecom // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 126-127

Podaci o odgovornosti

Rengel, Katarina

hrvatski

Vizualni postupci u istraživanjima s djecom

U suvremenoj metodologiji istraživanja djetinjstva zagovara se uporaba vizualnih postupaka. Riječ je o kvalitativnom, interpretativnom pristupu istraživanjima, u kojemu se naglašava važnost osobnih perspektiva sudionika istraživanja, koje istraživač pokušava shvatiti „iznutra“. Postupci koji se unutar toga pristupa koriste temeljeni su na shvaćanjima o djeci kao pouzdanim informantima o vlastitim životima. Uporabom vizualnih postupaka pokušavaju se nadići ograničenja „tradicionalne“ metodologije istraživanja djetinjstva. Umjesto pozicije objekta, zagovara se pozicija djece kao subjekata istraživanja, čije su ekspresije osobnih iskustava metodologijski pouzdane. Najčešći vizualni postupci u sklopu „mozaičkog pristupa“ istraživanjima koji se koriste u istraživanjima s djecom su: crtanje, slikanje, fotografiranje te stvaranje video uradaka. Istraživači argumentiraju vrijednost ovih postupaka agentnošću djece, a u istraživanjima to znači osnaživanje pozicije djece i njihovih autentičnih glasova o vlastitim životima. Teorijska elaboracija u radu se nadopunjuje primjerima vlastitih preliminarnih istraživanja s djecom u kojima su se koristili vizualni postupci.

vizualni postupci ; istraživanja s djecom ; interpretativni pristup istraživanjima ; dječji glasovi

nije evidentirano

engleski

Visual methods in research with children

nije evidentirano

visual methods ; research with children ; interpretative approach to research ; children’s voices

nije evidentirano

Podaci o prilogu

126-127.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka

Škojo, Tihana

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-58055-3-3

Podaci o skupu

Prvi međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti. Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja

predavanje

17.10.2014-18.10.2014

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija