Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 721120

Vizualne komunikacije: uvod


Žarko Paić
Vizualne komunikacije: uvod, Zagreb: Centar za vizualne studije, 2008 (monografija)


Naslov
Vizualne komunikacije: uvod
(Visual Communication: An Introduction)

Autori
Žarko Paić

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Centar za vizualne studije

Grad
Zagreb

Godina
2008

Stranica
236

ISBN
978-953-55420-0-1

Ključne riječi
vizualne komunikacije; semiotika; slika; filozofija
(visual communication; semiotics; image; philosophie)

Sažetak
U knjizi se analizira na koji način suvremena umjetnost, znanost i humanističke discipline iščezavaju pred logikom informacijskoga doba - digitalnim estetiziranjem svijeta. Temeljna je teza knjige da se slikovnost našega doba otčitava na tri razine kao: (1)ikonički sklop društveno- kulturalnih odnosa različitih sfera komunikacije ; (2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novoga metadiskursa medija i (3) performativno- konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha izlaže se teza o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskome proizvodu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Žarko Paić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Žarko Paić
Vizualne komunikacije: uvod, Zagreb: Centar za vizualne studije, 2008 (monografija)
Žarko Paić (2008) Vizualne komunikacije: uvod. Zagreb, Centar za vizualne studije.
@book{book, year = {2008}, pages = {236}, keywords = {visual communication, semiotics, image, philosophie}, isbn = {978-953-55420-0-1}, title = {Visual Communication: An Introduction}, keyword = {visual communication, semiotics, image, philosophie}, publisher = {Centar za vizualne studije}, publisherplace = {Zagreb} }