Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe (CROSBI ID 209694)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe
Primjenom teorije razložne akcije, glavni cilj ovog istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova, od toga 29 s druge i 26 s treće godine studija. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost, a jedinstvene glavne komponente svakog od upitnika tumače od 32 % do 66 % ukupne varijance. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a Zagreb najniže. Niti jedna razlika u aspektima korištenja interneta nije statistički značajna niti za dobnu grupu, ni za grad studiranja, niti za sredinu iz koje studenti potječu.
Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost
nije evidentirano
engleski
Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet usage among the students for educational purposes
nije evidentirano
Internet; component analysis; reliability; appropriateness
nije evidentirano