Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe (CROSBI ID 209694)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe // Media, culture and public relations, 5 (2014), 2; 161-170

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe

Primjenom teorije razložne akcije, glavni cilj ovog istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova, od toga 29 s druge i 26 s treće godine studija. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost, a jedinstvene glavne komponente svakog od upitnika tumače od 32 % do 66 % ukupne varijance. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a Zagreb najniže. Niti jedna razlika u aspektima korištenja interneta nije statistički značajna niti za dobnu grupu, ni za grad studiranja, niti za sredinu iz koje studenti potječu.

Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost

nije evidentirano

engleski

Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet usage among the students for educational purposes

nije evidentirano

Internet; component analysis; reliability; appropriateness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (2)

2014.

161-170

objavljeno

1333-6371

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija

Poveznice