Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje kvalitete usluga u trgovačkim centrima (CROSBI ID 391084)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ćaran (Kasalo) Marija Istraživanje kvalitete usluga u trgovačkim centrima / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Ćaran (Kasalo) Marija

Petljak, Kristina

hrvatski

Istraživanje kvalitete usluga u trgovačkim centrima

Svrha ovoga rada je istraživanje percepcije potrošača o kvaliteti pružanja usluga u trgovačkim centrima. Usluge, jedan su od ključnih elemenata današnjice u proizvodnim i uslužnim djelatnostima, predstavljaju kvalitetu i konkurentnost, a potrošači kao zadovoljni korisnici postaju najvažnija karika uspjeha. Trgovački centri, kao maloprodajni format s izraženom društvenom dimenzijom, naglašavaju važnost kvalitete pružanja usluge svojim raznovrsnim sadržajima kojima pokušavaju privući sve više posjetitelja. Rad donosi analizu teorijskih pojmova vezanih uz kvalitetu, usluge, trgovačke centre te rezultate sekundarnih istraživanja na ovu temu. Najveći dio rada posvećen je primarnom istraživanju percepcija potrošača na području grada Zagreba koje je provedeno anketnim upitnikom. Istraživanjem su se željeli ispitati općenito zadovoljstvo građana kvalitetom usluga, je li ono vezano uz lokaciju trgovačkog centra (u središtu ili izvan grada) te konačno percepcije potrošača na pojedinačne usluge. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da su građani Zagreba u prosjeku većinom zadovoljni kvalitetom usluga trgovačkih centara, ali smatraju da postoji prostor za poboljšanje.

trgovački centar; usluge; kvaliteta usluge; zadovoljstvo korisnika; percepcije potrošača

završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovinsko poslovanje

engleski

Research on service quality in shopping centres

nije evidentirano

shopping centre; service quality; user satisfaction; consumers' perceptions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

29.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija