Istraživanje kvalitete usluga u trgovačkim centrima (CROSBI ID 391084)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ćaran (Kasalo) Marija
Petljak, Kristina
hrvatski
Istraživanje kvalitete usluga u trgovačkim centrima
Svrha ovoga rada je istraživanje percepcije potrošača o kvaliteti pružanja usluga u trgovačkim centrima. Usluge, jedan su od ključnih elemenata današnjice u proizvodnim i uslužnim djelatnostima, predstavljaju kvalitetu i konkurentnost, a potrošači kao zadovoljni korisnici postaju najvažnija karika uspjeha. Trgovački centri, kao maloprodajni format s izraženom društvenom dimenzijom, naglašavaju važnost kvalitete pružanja usluge svojim raznovrsnim sadržajima kojima pokušavaju privući sve više posjetitelja. Rad donosi analizu teorijskih pojmova vezanih uz kvalitetu, usluge, trgovačke centre te rezultate sekundarnih istraživanja na ovu temu. Najveći dio rada posvećen je primarnom istraživanju percepcija potrošača na području grada Zagreba koje je provedeno anketnim upitnikom. Istraživanjem su se željeli ispitati općenito zadovoljstvo građana kvalitetom usluga, je li ono vezano uz lokaciju trgovačkog centra (u središtu ili izvan grada) te konačno percepcije potrošača na pojedinačne usluge. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da su građani Zagreba u prosjeku većinom zadovoljni kvalitetom usluga trgovačkih centara, ali smatraju da postoji prostor za poboljšanje.
trgovački centar; usluge; kvaliteta usluge; zadovoljstvo korisnika; percepcije potrošača
završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovinsko poslovanje
engleski
Research on service quality in shopping centres
nije evidentirano
shopping centre; service quality; user satisfaction; consumers' perceptions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
29.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb