Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji (CROSBI ID 390947)

Ocjenski rad | diplomski rad

Filipančić, Suzana Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Filipančić, Suzana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji

Cilj ovog rada je ispitati razliku između željenog pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea, dviju od najuspješnijih maraka kozmetičke industrije i percipiranog pozicioniranja tih maraka od strane potrošača. U tu svrhu provedena su dva istraživanja. Prvo je provedeno istraživanje za stolom metodom analize slučaja, u svrhu analize pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea. Nakon toga je provedeno terensko istraživanje instrumentom anketnog upitnika, gdje su se na prigodnom uzorku istražile preferencije potrošača o navedenim markama. Rezultati su pokazali preferenciju marke Nivea u odnosu na marku L'Oréal Paris, što se može objasniti specifičnošću tržišta krema za njegu kože lica, koje karakterizira privatna potrošnja i posljedično, prevladavajući utjecaj osobnih čimbenika u procesu kupovine.

funkcionalno pozicioniranje marke ; simboličko pozicioniranje marke ; percepcija potrošača ; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Brand positioning in the cosmetics industry

nije evidentirano

functional brand positioning ; symbolic brand positioning ; consumer perception ; consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84

17.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija