Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji (CROSBI ID 390947)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Filipančić, Suzana
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji
Cilj ovog rada je ispitati razliku između željenog pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea, dviju od najuspješnijih maraka kozmetičke industrije i percipiranog pozicioniranja tih maraka od strane potrošača. U tu svrhu provedena su dva istraživanja. Prvo je provedeno istraživanje za stolom metodom analize slučaja, u svrhu analize pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea. Nakon toga je provedeno terensko istraživanje instrumentom anketnog upitnika, gdje su se na prigodnom uzorku istražile preferencije potrošača o navedenim markama. Rezultati su pokazali preferenciju marke Nivea u odnosu na marku L'Oréal Paris, što se može objasniti specifičnošću tržišta krema za njegu kože lica, koje karakterizira privatna potrošnja i posljedično, prevladavajući utjecaj osobnih čimbenika u procesu kupovine.
funkcionalno pozicioniranje marke ; simboličko pozicioniranje marke ; percepcija potrošača ; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Brand positioning in the cosmetics industry
nije evidentirano
functional brand positioning ; symbolic brand positioning ; consumer perception ; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
84
17.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb