Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718826

Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju


Prskalo, Ivan; Babin, Josip; Bilić-Prcić, Ante
Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju // 23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćaama u razvoju i ponašanju te ra osobe s invaliditetom / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez, 2014. str. 38-46 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju
(Kinesiological activities and content for children, students and youth with difficulties in development and behaviour)

Autori
Prskalo, Ivan ; Babin, Josip ; Bilić-Prcić, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćaama u razvoju i ponašanju te ra osobe s invaliditetom / Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez, 2014, 38-46

ISBN
978-953-7965-01-3

Skup
23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24-28.07.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Kineziološke aktivnosti; djeca; učenici; mladež; teškoće; razvoj; ponašanje
(Kinesiological activities; children; students; youth; difficulties; development; behavior)

Sažetak
Suvremeni dosezi supstratne znanosti kineziologije i njene primijenjene discipline Kineziološke metodike osiguravaju primjerenu metodologiju planiranja i programiranja, a suradnja sa stručnjacima i znanstvenicima u području edukacijsko rehabilitacijskih znanosti osigurava inkluziju, a nipošto ekskluzivitet sadržaja tjelesne i zdravstvene kulture na djecu višeg stupnja kompetentnosti za određeni motorički sadržaj. Kao i sve ograničavajuće čimbenike tako i specifične unutarnje ograničavajuće čimbenike kod djece, učenika i mladeži s teškoćama u razvoju i ponašanju treba uvažavati pri svim fazama planiranja i programiranja. Zbog svojih nemjerljivih komparativnih prednosti kineziološki sadržaj se nameće kao sadržaj koji može i treba pomoći u smanjenju navedenih teškoća jer je moćno transformacijsko sredstvo od dimenzija antropološkog statusa, stjecanja obrazovnih vrijednosti do prvorazrednih socijalizacijskih učinaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Kineziološki fakultet, Split