Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre) (CROSBI ID 390898)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vukušić, Dino
Schatten, Markus
hrvatski
Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre)
Od studenta se očekuje da prouči i opiše teoriju koju je postavio prof. Sugata Mitra, a tiče se hipoteze da je edukacija samoorganizirajući sustav u kojem je učenje izranjajući (engl. emergent) fenoment. Prof. Sugata Mitra proveo je niz interesantnih eksperimenata koji pokazuju kako informacijska tehnologija može utjecati na učenje djece poput postavljanja računala spojenog na Internet usred zabačenih sela u Indiji i Africi kojima se pokazuje da su djeca u stanju učiti i bez nastavnika. Rad treba opisati sve eksperimente koje je prof. Mitra proveo kao i napraviti kritički osvrt na njegovu hipotezu. Završni rad treba sadržavati uvod, teorijski okvir, opis eksperimenata prof. Mitre, kritički osvrt na rad prof. Mitre, zaključak i literaturu.
edukacija; hole in the wall; informacijska tehnologija; samoorganizacija; upravljanje znanjem
nije evidentirano
engleski
Education as a Self-Organizing System (Prof. Sugata Mitra's Theory)
nije evidentirano
education; hole in the wall; ict; self-organization; knowledge management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
26.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin