Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prioritetna područja unapređenja rada škola (CROSBI ID 51977)

Prilog u knjizi | stručni rad

Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana ; Drvodelić, Maja Prioritetna područja unapređenja rada škola // Samovrednovanje srednjih škola - pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 27-34

Podaci o odgovornosti

Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana ; Drvodelić, Maja

hrvatski

Prioritetna područja unapređenja rada škola

U ovome su poglavlju prikazani rezultati analiza školskih razvojnih planova iz samoevaluacijskih izvješća gimnazija i strukovnih škola (iz školske godine 2006./2007. i 2007./2008.). Analizirani su razvojni ciljevi iz školskih razvojnih planova i definirana su prioritetna područja kao veće tematske cjeline koje predstavljaju segmente rada škole za koje su se školski timovi za kvalitetu dogovorili da ih žele unaprijediti u toj školskoj godini. Nakon analize prvih materijala u okviru provedbe samovrednovanja definirana su 22 prioritetna područja, a kasnije su neka od njih objedinjena u ukupno 10 područja. U ovome je poglavlju prikazano i opisano tih 10 prioritetnih područja koja danas predstavljaju okvir pri definiranju prioritetnih područja u školskim razvojnim planovima.

samovrjednovanje, školski razvojni plan, kategorije kvalitete, prioritetna područja, razvojni ciljevi

nije evidentirano

engleski

Key priority areas of school improvement

nije evidentirano

self-evaluation, school development plan, quality categories, priority areas, specific targets

nije evidentirano

Podaci o prilogu

27-34.

objavljeno

Podaci o knjizi

Samovrednovanje srednjih škola - pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra

Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2014.

978-953-7556-43-3

Povezanost rada

Pedagogija, Demografija