Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće (CROSBI ID 390833)

Ocjenski rad | diplomski rad

Baloković, Jakov Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Baloković, Jakov

Petljak, Kristina

hrvatski

Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće

Predmet ovog diplomskog rada je ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće. Višekanalno okruženje podrazumijeva pristup maloprodavača na tržištu putem dva ili više distribucijska kanala, pomoću kojih svoje proizvode nudi potrošačima. Takav oblik poslovanja vrlo je aktualan i predstavlja rastući trend u maloprodaji diljem svijeta. U teorijskom dijelu rada, analizira se višekanalna maloprodaja, njen povijesni razvoj, prednosti i nedostaci. Cilj ovog rada je prepoznati navike i stavove potrošača prilikom kupovine obuće u takvom okruženju, za što je poslužilo empirijsko istraživanje provedeno putem online anketnog upitnika. Istraživanje je provedeno putem društvene mreže Facebook, a uzorak su činili potrošači maloprodavača obuće Shooster, čije je višekanalno poslovanje u radu također predstavljeno. U istraživanju je sudjelovalo 104 ispitanika. Istraživanje je pokazalo važnu ulogu internet prodajnog kanala u fazama uočavanja potrebe za novom obućom, kao i u fazi traženja informacija ili uspoređivanja proizvoda, međutim vrlo malu zastupljenost tog prodajnog kanala u završnoj fazi kupovnog procesa. Fizičke prodavaonice, za ovakvu vrstu asortimana kakav je obuća, i dalje predstavljaju dominatan prodajni kanal.

višekanalna maloprodaja; ponašanje potrošača; kupovni proces; internet kupovina; maloprodaja obuće

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Research on multichannel consumer behaviour when purchasing footwear

nije evidentirano

multi-channel retail; consumer behaviour; purchasing process; internet purchase; footwear retail

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

29.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija