Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće (CROSBI ID 390833)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Baloković, Jakov
Petljak, Kristina
hrvatski
Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće
Predmet ovog diplomskog rada je ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće. Višekanalno okruženje podrazumijeva pristup maloprodavača na tržištu putem dva ili više distribucijska kanala, pomoću kojih svoje proizvode nudi potrošačima. Takav oblik poslovanja vrlo je aktualan i predstavlja rastući trend u maloprodaji diljem svijeta. U teorijskom dijelu rada, analizira se višekanalna maloprodaja, njen povijesni razvoj, prednosti i nedostaci. Cilj ovog rada je prepoznati navike i stavove potrošača prilikom kupovine obuće u takvom okruženju, za što je poslužilo empirijsko istraživanje provedeno putem online anketnog upitnika. Istraživanje je provedeno putem društvene mreže Facebook, a uzorak su činili potrošači maloprodavača obuće Shooster, čije je višekanalno poslovanje u radu također predstavljeno. U istraživanju je sudjelovalo 104 ispitanika. Istraživanje je pokazalo važnu ulogu internet prodajnog kanala u fazama uočavanja potrebe za novom obućom, kao i u fazi traženja informacija ili uspoređivanja proizvoda, međutim vrlo malu zastupljenost tog prodajnog kanala u završnoj fazi kupovnog procesa. Fizičke prodavaonice, za ovakvu vrstu asortimana kakav je obuća, i dalje predstavljaju dominatan prodajni kanal.
višekanalna maloprodaja; ponašanje potrošača; kupovni proces; internet kupovina; maloprodaja obuće
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Research on multichannel consumer behaviour when purchasing footwear
nije evidentirano
multi-channel retail; consumer behaviour; purchasing process; internet purchase; footwear retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
80
29.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb