Istraživanje ponašanja potrošača prilikom online kupovine (CROSBI ID 390822)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grđan, Matija
Petljak, Kristina
hrvatski
Istraživanje ponašanja potrošača prilikom online kupovine
Cilj rada je utvrditi ponašanje potrošača prilikom online kupovine te asortiman proizvoda koje kupuju. Osim toga cilj rada je odrediti koja je dobna kategorija potrošača koji najčešće kupuju putem interneta, odnosno putem Ebay-a, koji su njihovi stavovi po pitanju ponude i sigurnosti takve kupnje, te percepcija o proizvodima i uslugama koje nude. U radu će se navesti koje su prednosti i nedostaci kupnje putem interneta, prikazati poduzeće Ebay i kupovina putem njihove stranice, te će se analizom konkurencije utvrditi u kakvom je položaju trenutno Ebay u odnosu na konkurente. Analizom rezultata provedenog primarnog istraživanja na uzorku od 100 ispitanika može se zaključiti kakao se sve više potrošača odlučuje na ovakvu vrstu kupnje zbog ubrzanog načina života i iz razloga što se proizvodi putem interneta mogu pronaći po nižim cijenama nego u specijaliziranim prodavaonicama.
online kupovina; Ebay; ponašanje potrošača
diplomski rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
The research on consumer behaviour when shopping online
nije evidentirano
online shopping; Ebay; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
30.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb