Strategija izlaska ugostiteljskog poduzeća iz gospodarske krize (CROSBI ID 390811)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurković, Kristina
Petljak, Kristina
hrvatski
Strategija izlaska ugostiteljskog poduzeća iz gospodarske krize
Krize je situacija koja predstavlja točku preokreta određenog razvoja ili naglu promjenu jednog ili više čimbenika što dovodi u pitanje ostvarenje postavljenih temeljnih normi i vrijednosti, čime se opstanak sustava nameće kao primarni problem. S druge strane, poslovna kriza se odnosi na poteškoće u gospodarstvu, na razini makro i mikro okruženja. U ovom radu se razmatraju poteškoće na razini mikro okruženja, odnosno poteškoće poslovanja u poduzećima. Naglasak je na poslovnoj krizi, njezinim obilježjima, uzrocima i strategiji izlaska. Osnovni cilj ovog rada bio je ispitati prvo, kako je gospodarska kriza utjecala na poslovanje u Hrvatskoj, a drugo, provjeriti utjecaj strategija u doba krize na uspješnost poslovanja, i pokušati identificirati one koje su se pokazale najučinkovitijima. Na kraju rada dati će se detaljni prikaz strategija koje su pridonijele pozitivnom ishodu poslovanja na primjeru ugostiteljskog poduzeća Marion d.o.o.
gospodarska kriza; poslovanje poduzeća; strategije izlaska iz krize
diplomski rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer
engleski
Crisis management strategy in catering oriented comapny
nije evidentirano
economic crisis; company's business; exit strategies from the crisis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
30.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb