Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva (CROSBI ID 614818)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Najdanović, Zoran ; Mitić, Branislav
hrvatski
Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva
Osnovni pokretač svakog gospodarstva je bankarski sustav. Bankarski sustav smatra se krvotokom gospodarstva i njegovih subjekata, a svaki poremećaj bankarskog sustava odražava se kao šok ili udar na pojedine gospodarske subjekte ili na čitavo gospodarstvo. Bez čvrstog i stabilnog bankarskog sustava svaki dugoročni pokušaj razvoja gospodarstva u potpunosti je bezvrijedan. U Republici Hrvatskoj, kao zemlji koja je preko devedeset posto bankarskog sustava prepustila u vlasništvo stranaca, implementacija suvremene koncepcije marketinga u preostale dvije banke u pretežitom državnom vlasništvu postavlja se kao conditio sine qua non u njihovom opstanku. Sama važnost banaka u vlasništvu države vidljiva je iz aktualne svjetske financijske krize u kojoj vlasnici međunarodnih bankarskih konglomerata, zemlje kao Hrvatska iscrpljuju zbog povećanja profita i razvoja realnog sektora gospodarstva u matičnim zemljama.
Marketing; bankarski sustav; država
nije evidentirano
engleski
The Role of Marketing in State Owned Banks in Economic Crisis
nije evidentirano
Marketing; banking system; state
nije evidentirano
Podaci o prilogu
257-272.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
5. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA “DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA” Zbornik radova 24. – 25. svibnja 2012. Velika Gorica, Hrvatska / 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ”CRISIS MANAGEMENT DAYS” Book of papers 24 – 25 May 2012 Velika Gorica, Croatia
Toth, Ivan
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica
978-953-7716-31-8
Podaci o skupu
V. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
predavanje
24.05.2012-25.05.2012
Velika Gorica, Hrvatska