Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije (CROSBI ID 390785)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Barišić, Petra Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije / Prebežac, Darko (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Barišić, Petra

Prebežac, Darko

hrvatski

Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije

Specijalistički poslijediplomski rad pod nazivom „Vizualni identitet i imidž turističke destinacije“ na cjelovit i konzistentan način obrađuje relevantna teoretska područja koja su povezana s temom. Vizualni identitet i imidž usko su povezani pojmovi, pri čemu vizualni identitet može kreirati i promijeniti imidž turističke destinacije. Koncept vizualnog identiteta od iznimnog je značenja ukoliko turistička destinacija želi postati i biti konkurentna na tržištu, stoga se konceptom vizualnog identiteta destinacije koriste kako bi se diferencirale od konkurencije, privukle što veći broj turista i ostvarile što bolje financijske rezultate. Vizualni identitet je kategorija koja je promjeniva i kojom je moguće upravljati, stoga menadžeri turističkih destinacija toga trebaju postati svijesni, te početi njime upravljati kako bi postigli svjetsku prepoznatljivost destinacije. Vizualni identitet treba biti vodilja u strategiji razvoja turističke destinacije. U radu su prikazane spoznaje o pojmovima imidža i identiteta turističke destinacije, kao i samog vizualnog identiteta. Provedena je i studija slučaja na primjeru Hrvatske kao turističke destinacije, pri čemu su analizirani njen imidž, identit i marka, te je ispitan utjecaj vizualnog identiteta u kreiranju imidža Hrvatske kao turističke destinacije.

imidž ; identitet ; vizualni identitet ; turistička destinacija ; marka turističke destinacije ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Visual identity and image of tourist destination

nije evidentirano

image ; identity ; visual identity ; tourist destination ; tourist destination brand ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

119

25.01.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija