Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing unapređenja štednje - čimbenik razvoja hrvatskog gospodarstva (CROSBI ID 614735)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Najdanović, Zoran Marketing unapređenja štednje - čimbenik razvoja hrvatskog gospodarstva // Zbornik radova XVII. kongresa CROMAR-a Hrvatske / Proceedings of Work for the 17th Congress of CROMAR Croatia / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.). Zagreb : Pula: CROMA & CEMA, 2001. str. 319-327

Podaci o odgovornosti

Najdanović, Zoran

hrvatski

Marketing unapređenja štednje - čimbenik razvoja hrvatskog gospodarstva

Banke u Hrvatskoj kao osnovni pokretači gospodarstva svojim neaktivnim funkcijama i strategijama marketinga neaktivno utječu na njegov rast, te su im u budućnosti neophodne strateške promjene. Naročito u području poticanja stanovništva na štednju marketing je u potpunosti neiskorišten u hrvatskim bankama. Ova konstatacija prvenstveno proizlazi iz nekoliko istraživanja koncepcija marketinga u hrvatskim bankama, te istraživanju sklonosti stanovništva štednji i čimbenika pri izboru banke koji su bili glavnim pokazateljima nepovjerenja u bankarski sustav i nerazvijenost marketinških organizacijskih jedinica u hrvatskim bankama, izuzev nekoliko većih banaka. Pridodamo li ovome istraživanja HNB-a i Središnje banke Austrije koja procjenjuju da u "čarapama" hrvatskih građana "leži" približno jednak iznos deviza kao u cjelokupnom hrvatskom bankarskom sustavu, dobivamo fascinantan podatak o velikom potencijalu štednje u Hrvata, koji bi banke trebale iskoristiti uz pravilnu primjenu i tretman marketinga unutar svojih poslovnih koncepcija. Usporedba bruto domaćeg proizvoda i štednje po glavi stanovnika, te odnosa potršačkih cijena u Hrvatskoj s ostalim tranzicijskim zemljama potvrđuje konstataciju da aktivnijom marketinškom straegijom možemo uvelike povećati štednju u bankama i tako priskrbiti neophodan pokretač hrvatskom gospodarstvu. U radu bih se dakle bazirao na rezultatima provedenog istraživanja na uzorku 189 ispitanika zastupljenih proporcionalno veličini regija Hrvatske te bih naglasio važnost marketinga i potrebu za njegovom pravilnom primjenom i većom marketinškom usmjerenošću hrvatskih banaka u aktivnostima poticanja stanovništva na štednju.

štednja; banka; marketing; razvoj hrvatskog gospodarstva

nije evidentirano

engleski

Savings Marketing as One of the Most Important Factors Needed for the Development of the Croatian Economy

nije evidentirano

bank; savings; marketing; development of Croatian economy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

319-327.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rocco, Fedor ; Borš, Vanja

Zagreb : Pula: CROMA & CEMA

953-98717-0-0

Podaci o skupu

XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske / 17th Congress of CROMAR Croatia

predavanje

15.11.2001-16.11.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija