Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Simuliranje nogometa na internetu: perspektive kulturalne analize nogometnih MMOG-a (CROSBI ID 209334)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Barišić, Ilija Simuliranje nogometa na internetu: perspektive kulturalne analize nogometnih MMOG-a // Medijska istraživanja, 20 (2014), 1; 125-138

Podaci o odgovornosti

Barišić, Ilija

hrvatski

Simuliranje nogometa na internetu: perspektive kulturalne analize nogometnih MMOG-a

Novu fazu razvoja interneta uvjetovanu infrastrukturnim razvojem širokopojasne povezanosti korisnika početkom 2000-ih, a nazivanu Webom 2.0, obilježava pojačano korisničko sudioništvo u kreiranju medijskih sadržaja, mogućnosti neposredne međusobne komunikacije te distribucije i dijeljenja sadržaja. No taj proces jednim dijelom obilježava i zatvaranje Mreže te centralizacija komunikacije obilježena komercijalizacijom. Ovaj se rad bavi varijantama simuliranja nogometa na Mreži u takvom kontekstu, uz analitički fokus na poznatoj online nogometnoj igri Hattrick te korisničkom stvaralaštvu i zajednici koja nastaje oko nje, a koja na nov način simulira i posreduje nogometnu kulturu u cjelini. Multidisciplinarna analiza, uz teoriju novih medija i igara, oslanja se i na tradiciju kulturalnih studija u proučavanju popularne kulture, osobito s razmatranjima potrošnje kao proizvodnog procesa, sa studijama fanova kao aktivne publike, te s etnografskim metodama analize zajednica i identiteta kiberkulture. Uz veću važnost društvenog od natjecateljskog aspekta igre, Hattrick se pokazuje kao tipična Web 2.0 platforma obilježena komodifikacijskim praksama, pri čemu ovlašćivanje korisnika ima jasne granice te komercijalnu obilježenost.

popularna kultura ; nogomet ; kompjutorske igre ; simulacija ; Web 2.0

nije evidentirano

engleski

Football simulations online – cultural analysis in Web 2.0 environment

nije evidentirano

popular culture ; football ; computer games ; simulation ; Web 2.0

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (1)

2014.

125-138

objavljeno

1330-6928

Povezanost rada

Povezane osobe



Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Interdisciplinarno umjetničko polje

Indeksiranost