Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 717359

Učenička procjena kreativnih aktivnosti


Horvatinović, Ivana
Učenička procjena kreativnih aktivnosti 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Učenička procjena kreativnih aktivnosti
(Pupils' Evaluation of Successfulness of Creative Activities)

Autori
Horvatinović, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
08.07.

Godina
2014

Stranica
77

Mentor
Prof. dr. sc. Anđelka Peko

Neposredni voditelj
Dr. sc. Snježana Dubovicki

Ključne riječi
Kreativne aktivnosti; procjena; učenici; uspješnost
(Creative activities; evaluation; pupils; successfulness)

Sažetak
Iako postoje brojne definicije kreativnosti, svaka pojedina polazi od stajališta da „kreativno“ mora podrazumijevati nešto novo, drugačije. Raznim kriterijima moguće je utvrditi je li osoba kreativna ili ne, a isto tako postoje i metode mjerenja kreativnosti. Nisu svi jednako kreativni niti posjeduju jednake osobine. Svaki pojedinac rođenjem stječe kreativni potencijal, ali o mnogim faktorima ovisi hoće li razviti svoju kreativnost i u kolikoj mjeri. Ometači kreativnosti javljaju se u roditeljskom domu, ali i u školi. Kreativnim je tehnikama kod učenika moguće potaknuti divergentno mišljenje, stoga je prije svega potrebno da učitelji istima ovladaju, što im je omogućeno raznim stručnim usavršavanjima. Cilj je ovoga istraživanja otkriti koliko su učenici uspješni u kreativnim aktivnostima te uživaju li pritom. Istraživanjem su bili obuhvaćeni učenici 3. razreda osnovne škole. Dobiveni rezultati ukazuju da učenici vole kreativne aktivnosti. Budući da se ne snalaze u svim aktivnostima jednako dobro, neke evaluacije bile su negativno ocijenjene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek