Učenička procjena kreativnih aktivnosti (CROSBI ID 390668)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Horvatinović, Ivana
prof. dr. sc. Anđelka Peko
dr. sc. Snježana Dubovicki
hrvatski
Učenička procjena kreativnih aktivnosti
Iako postoje brojne definicije kreativnosti, svaka pojedina polazi od stajališta da „kreativno“ mora podrazumijevati nešto novo, drugačije. Raznim kriterijima moguće je utvrditi je li osoba kreativna ili ne, a isto tako postoje i metode mjerenja kreativnosti. Nisu svi jednako kreativni niti posjeduju jednake osobine. Svaki pojedinac rođenjem stječe kreativni potencijal, ali o mnogim faktorima ovisi hoće li razviti svoju kreativnost i u kolikoj mjeri. Ometači kreativnosti javljaju se u roditeljskom domu, ali i u školi. Kreativnim je tehnikama kod učenika moguće potaknuti divergentno mišljenje, stoga je prije svega potrebno da učitelji istima ovladaju, što im je omogućeno raznim stručnim usavršavanjima. Cilj je ovoga istraživanja otkriti koliko su učenici uspješni u kreativnim aktivnostima te uživaju li pritom. Istraživanjem su bili obuhvaćeni učenici 3. razreda osnovne škole. Dobiveni rezultati ukazuju da učenici vole kreativne aktivnosti. Budući da se ne snalaze u svim aktivnostima jednako dobro, neke evaluacije bile su negativno ocijenjene.
kreativne aktivnosti; procjena; učenici; uspješnost
nije evidentirano
engleski
Pupils' Evaluation of Successfulness of Creative Activities
nije evidentirano
creative activities; evaluation; pupils; successfulness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
08.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek