Učinci tjelesnog vježbanja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status predškolske djece (CROSBI ID 209216)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško ; Šerbinek Kotur, Mirjana
hrvatski
Učinci tjelesnog vježbanja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status predškolske djece
Brain Gym® je program koji ocjenjujemo poticajnim za razvoj sva četiri razvojna područja: spoznajni, socio-emocionalni, motorički i razvoj komunikacije. Osnovni cilj istraživanja bio nam je utvrditi da li i u kojem smjeru odabrane vježbe iz ovog programa utječu na razvoj djeteta. Uzorak ispitanika u tri eksperimentalne grupe činio je 70 djece, a u tri kontrolne grupe bilo je 67 djece, iz Dječjeg vrtića „Tratinčica“ u Zagrebu. Uspoređivali smo startne i finalne razlike između grupa ispitanika, te napredovanje djece od početnog do finalnog stanja. Utvrdili smo statistički značajno napredovanje u gotovo svim podskupinama ispitanika, u razvojno poželjnom smjeru, ali rezultati su podjednaki i za eksperimentalne i za kontrolne grupe. Vjerojatno je da napredovanje djece može biti uvjetovano i drugim faktorima, osim Brain Gym® vježbi, od kojih su neki detaljno elaborirani.
djeca; stimulacija; razvoj; kineziologija
nije evidentirano
engleski
Effects of physical exercise using the elements of Brain Gym® program on the developmental status of preschool children
nije evidentirano
children; stimulation; development; kinesiology
nije evidentirano