Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga poduzetništva u razvoju kreativnog turizma malih povijesnih gradova (CROSBI ID 614483)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stipanović, Christian ; Rudan, Elena The Role of Enterpreneurship in Development of Creative Tourism in Small Historical Towns / Uloga poduzetništva u razvoju kreativnog turizma malih povijesnih gradova // 4th International Conference Vallis Aurea, Focus on Regional&Innovation Development / Branko Katalinić (ur.). Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2014. str. 663-673

Podaci o odgovornosti

Stipanović, Christian ; Rudan, Elena

hrvatski

Uloga poduzetništva u razvoju kreativnog turizma malih povijesnih gradova

Rad analizira značaj poduzetništva kao generatora razvoja kreativnog turizma malih povijesnih gradova Primorsko-goranske županije (zaštita resursne osnove, socio-kulturnih elemenata, prirodnih elemenata i poboljšanja standarda domicilnog stanovništva). Na osnovu situacijske analize postavlja ciljeve i predlaže moguće strategije razvoja kreativnog turizma kao osnovnog i dopunskog elementa ponude na održivim načelima valorizirajući posebnosti i različitosti. Bit poduzetništva je profiliranje novih elemenata kreativnih inicijativa valorizirajući prošlost i sadašnjost u privlačenju turista budućnosti.

poduzetništvo; održivi razvoj; kreativan turizam; mali povijesni gradovi

nije evidentirano

engleski

The Role of Enterpreneurship in Development of Creative Tourism in Small Historical Towns

Rad analizira značaj poduzetništva kao generatora razvoja kreativnog turizma malih povijesnih gradova Primorsko-goranske županije (zaštita resursne osnove, socio-kulturnih elemenata, prirodnih elemenata i poboljšanja standarda domicilnog stanovništva). Na osnovu situacijske analize postavlja ciljeve i predlaže moguće strategije razvoja kreativnog turizma kao osnovnog i dopunskog elementa ponude na održivim načelima valorizirajući posebnosti i različitosti. Bit poduzetništva je profiliranje novih elemenata kreativnih inicijativa valorizirajući prošlost i sadašnjost u privlačenju turista budućnosti.

entrepreneurship; sustainable development; creative tourism; small historical towns

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

663-673.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Branko Katalinić

Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna

978-3-902734-02-0

Podaci o skupu

4th International Conference "Vallis Aurea" focus on: regional & Innovation development

predavanje

18.09.2014-20.09.2014

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano