Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode (CROSBI ID 390366)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bekavac, Mara Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Bekavac, Mara

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode

Cilj je rada istražiti ima li u upravljanju markom izgradnja emocionalnih asocijacija važnu ulogu u utjecanju na stavove i percepciju potrošača. Navedeno istraživanje se provodi na primjeru prirodne negazirane vode Jana. U radu se prvo teorijski obrađuje i definira pojam emocija i utjecaj na potrošača u upravljanju markom. Zatim se pozornost daje analizi izgradnje funkcionalnih i emocionalnih asocijacija, a naglasak se stavlja na detaljniji pregled primjera vodećih proizvođača negaziranih mineralnih voda u Europi i Hrvatskoj. Ovdje se posebno fokusira na primjer marke Jana kroz pregled aktivnosti iz područja marketinške komunikacije, od lansiranja proizvoda na tržište do danas. U posljednjem dijelu rada analiziraju se rezultati istraživanja kako bi se provjerile postavljene hipoteze. U cijelom radu je naglasak na emocijama koje se sve više koriste u upravljanju markama.

Upravljanje markama; emocije; emocionalne asocijacije marke; funkcionalne asocijacije marke; Jana

nije evidentirano

engleski

Brand management of natural non carbonated mineral waters

nije evidentirano

brand management; emotions; emotional brand associations; functional brand associations; Jana

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija