Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode (CROSBI ID 390366)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bekavac, Mara
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode
Cilj je rada istražiti ima li u upravljanju markom izgradnja emocionalnih asocijacija važnu ulogu u utjecanju na stavove i percepciju potrošača. Navedeno istraživanje se provodi na primjeru prirodne negazirane vode Jana. U radu se prvo teorijski obrađuje i definira pojam emocija i utjecaj na potrošača u upravljanju markom. Zatim se pozornost daje analizi izgradnje funkcionalnih i emocionalnih asocijacija, a naglasak se stavlja na detaljniji pregled primjera vodećih proizvođača negaziranih mineralnih voda u Europi i Hrvatskoj. Ovdje se posebno fokusira na primjer marke Jana kroz pregled aktivnosti iz područja marketinške komunikacije, od lansiranja proizvoda na tržište do danas. U posljednjem dijelu rada analiziraju se rezultati istraživanja kako bi se provjerile postavljene hipoteze. U cijelom radu je naglasak na emocijama koje se sve više koriste u upravljanju markama.
Upravljanje markama; emocije; emocionalne asocijacije marke; funkcionalne asocijacije marke; Jana
nije evidentirano
engleski
Brand management of natural non carbonated mineral waters
nije evidentirano
brand management; emotions; emotional brand associations; functional brand associations; Jana
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
22.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb