Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 390320)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Galešić, Mario
Petljak, Kristina
hrvatski
Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda
Ovim radom analizira se upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda te se ispituje na koji način maloprodajna poduzeća koriste programe upravljanja odnosima s kupcima. Upravljanje odnosima s kupcima u svijetu i Hrvatskoj sve više dobiva na važnosti i predstavlja način ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. U radu su prikazane vrste upravljanja odnosima s kupcima, na koji način se upravljanje odnosima s kupcima implementira u poslovanje poduzeća te koje rezultate donosi. Također, prikazani su i koraci kroz koje poduzeća prolaze kako bi implementacija upravljanja odnosima s kupcima bila uspješna te stvorila lojalnost potrošača. Primarno istraživanje provedeno je sa stručnom osobom koja se bavi razvojem softvera za upravljanje odnosima s kupcima. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji novi način poslovanja, odnosno da je upravljanje odnosima s kupcima još uvijek u fazi razvijanja zbog svoje specifičnosti, neidentificiranog kupca. Potrebna su daljnja istraživanja na temu kako bi se donijeli precizniji zaključci i identificirao način na koji maloprodajni trgovački lanci prikupljaju i analiziraju podatke, donose odluke te koju korist imaju od upravljanja odnosima s kupcima.
upravljanje odnosima s kupcima; maloprodajno tržište; maloprodaja pretežno prehrambenih proizvoda
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Customer relationship management in food retail
nije evidentirano
customer relationship management; retail market; food retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
19.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb