Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 390320)

Ocjenski rad | diplomski rad

Galešić, Mario Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Galešić, Mario

Petljak, Kristina

hrvatski

Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda

Ovim radom analizira se upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda te se ispituje na koji način maloprodajna poduzeća koriste programe upravljanja odnosima s kupcima. Upravljanje odnosima s kupcima u svijetu i Hrvatskoj sve više dobiva na važnosti i predstavlja način ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. U radu su prikazane vrste upravljanja odnosima s kupcima, na koji način se upravljanje odnosima s kupcima implementira u poslovanje poduzeća te koje rezultate donosi. Također, prikazani su i koraci kroz koje poduzeća prolaze kako bi implementacija upravljanja odnosima s kupcima bila uspješna te stvorila lojalnost potrošača. Primarno istraživanje provedeno je sa stručnom osobom koja se bavi razvojem softvera za upravljanje odnosima s kupcima. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji novi način poslovanja, odnosno da je upravljanje odnosima s kupcima još uvijek u fazi razvijanja zbog svoje specifičnosti, neidentificiranog kupca. Potrebna su daljnja istraživanja na temu kako bi se donijeli precizniji zaključci i identificirao način na koji maloprodajni trgovački lanci prikupljaju i analiziraju podatke, donose odluke te koju korist imaju od upravljanja odnosima s kupcima.

upravljanje odnosima s kupcima; maloprodajno tržište; maloprodaja pretežno prehrambenih proizvoda

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Customer relationship management in food retail

nije evidentirano

customer relationship management; retail market; food retail

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

19.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija