Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Franšizam kao strategija poduzetništva (CROSBI ID 390319)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kosir, Martina Franšizam kao strategija poduzetništva / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kosir, Martina

Petljak, Kristina

hrvatski

Franšizam kao strategija poduzetništva

Postoje tri moguća načina za započeti posao: osnivanje novog poduzeća, kupnja postojećeg poduzeća ili kupnja franšize. Franšiza se javlja kada franšizor svoje trgovačko ime i svoj način poslovanja daje na korištenje određenoj osobi ili grupi, franšizantu, koji se slaže da će poslovati po uvjetima iz ugovora o franšizi. Postoje različite vrste franšiza. U posljednje vrijeme, franšiza dobiva sve više na značenju i raste čak brže nego ukupno gospodarstvo. Franšizno poslovanje u Hrvatskoj još uvijek je u ranoj fazi razvoja. Unatoč tome, postoje neka poduzeća, kao što je Biovega d.o.o., koja uspješno posluju putem franšiznog sustava.

strategija; franšizam

završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Računovodstvo i financije

engleski

Franchising as an entrepreneur strategy

nije evidentirano

strategy; Franchising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

19.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija