Franšizam kao strategija poduzetništva (CROSBI ID 390319)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kosir, Martina
Petljak, Kristina
hrvatski
Franšizam kao strategija poduzetništva
Postoje tri moguća načina za započeti posao: osnivanje novog poduzeća, kupnja postojećeg poduzeća ili kupnja franšize. Franšiza se javlja kada franšizor svoje trgovačko ime i svoj način poslovanja daje na korištenje određenoj osobi ili grupi, franšizantu, koji se slaže da će poslovati po uvjetima iz ugovora o franšizi. Postoje različite vrste franšiza. U posljednje vrijeme, franšiza dobiva sve više na značenju i raste čak brže nego ukupno gospodarstvo. Franšizno poslovanje u Hrvatskoj još uvijek je u ranoj fazi razvoja. Unatoč tome, postoje neka poduzeća, kao što je Biovega d.o.o., koja uspješno posluju putem franšiznog sustava.
strategija; franšizam
završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Računovodstvo i financije
engleski
Franchising as an entrepreneur strategy
nije evidentirano
strategy; Franchising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
19.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb