Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 716105

Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga


Gabaj, Martina
Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga 2014., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever, Varaždin


Naslov
Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga
(The impact of design on the efficiency of guerrilla marketing)

Autori
Gabaj, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever

Mjesto
Varaždin

Datum
16.09

Godina
2014

Stranica
37

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Gerila marketing; oglašavanje; dizajn; poruka; kreativnost
(Guerilla marketing; advertising; design; message; creativity)

Sažetak
Marketing i oglašavanje neizbježne su sastavnice ljudske zajednice i društvenog života. Budući da društveni napredak zahtjeva sve veće napore u marketinškom svijetu, oglašivači su primorani stvarati nove kanale komunikacije s potencijalnim potrošačkim tijelom. Prenatrpani konvencionalni mediji više ne pružaju dovoljnu slobodu za kreativnost i privlačenje pažnje, stoga se fokus poslovanja oslanja na gerilske metode oglašavanja. Nekonvencionalnost, originalnost, zabava, efekt iznenađenja, interakcija i sama reklamna poruka, skladno oblikovani u grafičko rješenje imaju zadaću kreirati snažnu poruku koja će privući pažnju javnosti, ostaviti snažan dojam i potaknuti ljude na ponovno odobravanje reklama. Osim razrade teorijskog dijela gerila marketinga i njegove poveznice s grafičkim dizajnom provedeno je istraživanje na odabranom uzorku građana o novom načinu oglašavanja. Analizirao se stav prema reklamama, percepcija gerilskih poruka u gradu Koprivnici i samo poimanje drugačijeg načina oglašavanja od onoga na koji su ljudi navikli.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA