Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača u kataloškoj prodaji odjevnih i kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 390253)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kišur, Veronika Ponašanje potrošača u kataloškoj prodaji odjevnih i kozmetičkih proizvoda / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kišur, Veronika

Petljak, Kristina

hrvatski

Ponašanje potrošača u kataloškoj prodaji odjevnih i kozmetičkih proizvoda

Ovim radom analizira se stav i ponašanje potrošača u kataloškoj prodaji odjevnih i kozmetičkih proizvoda u Republici Hrvatskoj. Kataloška maloprodaja u svijetu predstavlja jedan od najunosnijih prodajnih kanala za razvijene zemlje, kao što su Sjedinjene Američke Države, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska i skandinavske zemlje. U radu je prikazana analiza tržišta kataloške prodaje u Hrvatskoj i razlozi malog udjela kataloške prodaje u ukupnoj trgovini Hrvatske. Također, provedeno je primarno istraživanje kako bi se dobio dojam kako potrošači mogu utjecati na sam kanal kataloške prodaje. Primarno istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika, a ispitivana je kataloška prodaja dvije kategorije proizvoda, odjevnih i kozmetičkih. Rezultati primarnog istraživanja ukazali su na nedovoljnu informiranost potrošača o aktivnim kataloškim poduzećima na tržištu. Rezultati istraživanja pokazali su da većina ispitanika ne kupuje putem kataloške prodaje. Ipak, od ispitanika koji kupuju putem kataloške prodaje, većina kupuje kozmetičke proizvode.

direktni marketing; kataloška prodaja; odjevni proizvodi; kozmetički proizvodi; ponašanje potrošača

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Consumer behavior in the catalog retail of clothing and cosmetics

nije evidentirano

direct marketing; catalog sales; clothing products; cosmetic products; consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

18.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija