Ponašanje potrošača u kataloškoj prodaji odjevnih i kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 390253)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kišur, Veronika
Petljak, Kristina
hrvatski
Ponašanje potrošača u kataloškoj prodaji odjevnih i kozmetičkih proizvoda
Ovim radom analizira se stav i ponašanje potrošača u kataloškoj prodaji odjevnih i kozmetičkih proizvoda u Republici Hrvatskoj. Kataloška maloprodaja u svijetu predstavlja jedan od najunosnijih prodajnih kanala za razvijene zemlje, kao što su Sjedinjene Američke Države, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska i skandinavske zemlje. U radu je prikazana analiza tržišta kataloške prodaje u Hrvatskoj i razlozi malog udjela kataloške prodaje u ukupnoj trgovini Hrvatske. Također, provedeno je primarno istraživanje kako bi se dobio dojam kako potrošači mogu utjecati na sam kanal kataloške prodaje. Primarno istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika, a ispitivana je kataloška prodaja dvije kategorije proizvoda, odjevnih i kozmetičkih. Rezultati primarnog istraživanja ukazali su na nedovoljnu informiranost potrošača o aktivnim kataloškim poduzećima na tržištu. Rezultati istraživanja pokazali su da većina ispitanika ne kupuje putem kataloške prodaje. Ipak, od ispitanika koji kupuju putem kataloške prodaje, većina kupuje kozmetičke proizvode.
direktni marketing; kataloška prodaja; odjevni proizvodi; kozmetički proizvodi; ponašanje potrošača
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Consumer behavior in the catalog retail of clothing and cosmetics
nije evidentirano
direct marketing; catalog sales; clothing products; cosmetic products; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
18.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb