Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji (CROSBI ID 390252)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barberić, Karlo Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Barberić, Karlo

Petljak, Kristina

hrvatski

Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji

Upravljanje odnosima s kupcima postao je neizostavan dio suvremenog poslovanja. Podrijetlo upravljanja odnosima s ključnim kupcima možemo pronaći u dobavljačevom shvaćanju kako nisu svi kupci isti već da neki generiraju veće koristi od drugih. Prirodna posljedica je da dobavljači često posvećuju većinu svojih resursa ključnom portfelju klijenata koji predstavljaju najviši udio prihoda. Želja tvrtke treba biti pretvaranje postojećih i potencijalnih kupaca u vjerne kupce koji će na kraju postati i zagovornici i uz pomoć kojih će se potencijalni kupci pretvarati u vjerne. Korištenjem takvog pristupa organizacija si može osigurati konkurentsku prednost, ali i prosperitet svih interesnih skupina koji su u kontaktu s njom. Cilj ovog rada je prikazati način na koji se provodi upravljanje ključnim kupcima na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije.

upravljanje ključnim kupcima; prehrambena industrija; poduzeće

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Specifities of key account management in food industry

nije evidentirano

key account management; food industry; company

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

18.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija