Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji (CROSBI ID 390252)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barberić, Karlo
Petljak, Kristina
hrvatski
Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji
Upravljanje odnosima s kupcima postao je neizostavan dio suvremenog poslovanja. Podrijetlo upravljanja odnosima s ključnim kupcima možemo pronaći u dobavljačevom shvaćanju kako nisu svi kupci isti već da neki generiraju veće koristi od drugih. Prirodna posljedica je da dobavljači često posvećuju većinu svojih resursa ključnom portfelju klijenata koji predstavljaju najviši udio prihoda. Želja tvrtke treba biti pretvaranje postojećih i potencijalnih kupaca u vjerne kupce koji će na kraju postati i zagovornici i uz pomoć kojih će se potencijalni kupci pretvarati u vjerne. Korištenjem takvog pristupa organizacija si može osigurati konkurentsku prednost, ali i prosperitet svih interesnih skupina koji su u kontaktu s njom. Cilj ovog rada je prikazati način na koji se provodi upravljanje ključnim kupcima na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije.
upravljanje ključnim kupcima; prehrambena industrija; poduzeće
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Specifities of key account management in food industry
nije evidentirano
key account management; food industry; company
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
18.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb