Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateška analiza na primjeru maloprodajnog lanca kioska (CROSBI ID 390193)

Ocjenski rad | diplomski rad

Perković, Mateja Strateška analiza na primjeru maloprodajnog lanca kioska / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Perković, Mateja

Petljak, Kristina

hrvatski

Strateška analiza na primjeru maloprodajnog lanca kioska

Rad prikazuje stratešku analizu maloprodajnog lanca kioska. S obzirom da u današnjem svijetu poduzeće ima obilježja otvorenog sustava, vanjska okolina itekako djeluje na samu strukturu poduzeća, a s druge strane interna okolina uvelike može poboljšati razvoj i uspješnost samog poslovanja. Bitna sastavnica strategije svakog poduzeća je analiza eksterne i interne okoline, čime ona neprekidno stvara nove prilike, ali i nove opasnosti za poduzeće. Interna okolina predstavlja radnu okolinu koja se nalazi pod utjecajem samog poduzeća i na čije elemente poduzeće može u potpunosti utjecati. Eksterna ili vanjska okolina obuhvaća one dijelove okoline koji indirektno utječu na poduzeće. Svrha njezine analize sastoji se u utvrđivanju ključnih faktora utjecaja na sadašnji i budući razvoj poduzeća. Analizom okoline prikupljaju se bitni podatci i na osnovu njih poduzeća oblikuju strategije koje će biti usklađene s mogućnostima poduzeća i obilježjima okoline u kojoj poduzeće posluje. U radu je prikazana SWOT analiza poduzeća iz koje se može zaključiti da su neke od snaga poduzeća to što je član Agrokor koncerna, stalna obuka zaposlenih, pružanje raznovrsnih usluga, atraktivne lokacije prodavaonica te prilagođenost zahtjevima tržišta dok su slabosti poduzeća ograničeni asortiman proizvoda, ograničene zalihe proizvoda, nekonkurentne cijene te financijska ulaganja. Prilike poduzeće vidi u ulasku Republike Hrvatske u Europsku uniju, novim proizvodima i uslugama, poticanju obrazovanja i inovacija, brzoj prilagodbi tržišnim trendovima te tržištu na kojem se konkurent predaje, a prijetnje u svjetskoj ekonomskoj krizi te u tome što kiosci postaju sve manje popularni zbog slabe prodaje tiskovina i velike sličnosti s konkurencijom.

okolina; poduzeće; analiza; strategija; maloprodajni lanac kioska

završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Računovodstvo i financije

engleski

Strategic analysis on the example of the retail kiosk chain

nije evidentirano

environment; company analysis; strategy; retail kiosk

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

16.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija