Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt (CROSBI ID 390170)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Dolić, Marina Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Dolić, Marina

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt

Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih znanja o privatnim markama u svrhu boljeg razumijevanja njihove uloge i važnosti za poslovanje trgovaca u borbi s konkurencijom. Osnovni ciljevi završnog rada su definiranje privatne marke i opis povijesnog razvoja, sintetizacija dostupnih podataka o stanju privatnih maraka u Hrvatskoj i analiziranje privatnih maraka poduzeća DM drogerie markt u Hrvatskoj. Podaci za izradu rada su prikupljani iz sekundarnih izvora. Analizom dostupnih podataka može se zaključiti da je DM drogerie markt poduzeće koje uspješno upravlja vlastitim markama. Ponudu asortimana drogerijskih proizvoda proširuje s 21 privatnom markom i izravno konkurira vodećim proizvođačkim markama. Poduzeće neprestano proširuje i produbljuje ponudu pojedine privatne marke. Dosadašnjim upravljanjem privatnim markama DM-a postavljen je temelj za daljnji razvoj i uspjeh svih privatnih maraka, ali i samog poduzeća.

privatne marke; uspješnost privatnih maraka; proizvodi za osobnu higijenu;

nije evidentirano

engleski

Private labels – example of DM drogerie markt

nije evidentirano

private labels; success of private labels; products for personal hygiene

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

15.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija