Čimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik (CROSBI ID 208955)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Čimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik
S teorijskog aspekta osnovni cilj rada je analizirati postavke očekivane i doživljene vrijednosti u okviru koncepta percipirane vrijednosti za potrošača i njene uloge u marketingu, dok je empirijski cilj istražiti čimbenike koje utječu na definiranje očekivane i doživljene vrijednosti turističke destinacije. Teorijske postavke u radu su testirane na primjeru turističke destinacije i sukladno tome deÞ niran je model očekivane i doživljene vrijednosti za hrvatsku turističku destinaciju, Dubrovnik. Model je testiran primjenom konfirmatorne faktorske analize u AMOS programu. Rezultati istraživanja pokazuju značajan utjecaj dimenzija očekivanog izgleda destinacije i reputacije na očekivanu vrijednost što određuje ponašanje turista prilikom njegovog odabira koju destinaciju posjetiti, dok na procjenu doživljene vrijednosti najviše utječe doživljena kvaliteta turističkih usluga, nakon čega slijedi i doživljeni izgled destinacije.
očekivana vrijednost; doživljena vrijednost; upravljanje
nije evidentirano
engleski
FACTORS OF EXPECTED AND RECEIVED VALUE: AN EXAMPLE OF TOURIST DESTINATION DUBROVNIK
nije evidentirano
expected value; received value; marketing management; tourist destination
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65 (4)
2014.
241-293
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija