Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Gender Stereotypes in Television Commercials in Croatia. (CROSBI ID 208929)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Perišin, Tena: Miljan, Matea Gender Stereotypes in Television Commercials in Croatia. // Medijski dijalozi, 7 (2014), 18; 199-227

Podaci o odgovornosti

Perišin, Tena: Miljan, Matea

engleski

Gender Stereotypes in Television Commercials in Croatia.

Mediji stvaraju i potvrđuju brojne stereotipe koji se najviše očituju u reklamnim porukama kojima televizija daje još veći značaj. Objedinjene tonom i slikom, reklamne poruke imaju izrazitu moć. Upravo zato je u središtu ovog rada istraživanje kojim se potvrđuje prisutnost rodnih stereotipa u televizijskim reklamnim porukama na nacionalnim televizijama u Hrvatskoj – HTV‐, RTL‐u i Novoj TV. Rezultati istraživanja potvrdili su početne hipoteze i daljnje postoja‐ nje rodnih stereotipa u reklamnim porukama, kako žena tako i muška‐ raca, samo što se stereotipi ponekad pojavljuju u novim oblicima koji se nameću kao poželjni i obavezni. Žene se često prikazuju u tradicio‐ nalnim, dok muškarci u dominantnim ulogama. Gledatelji se i dalje tretiraju kao konzumenti, objekti koji bez kritičkog razmišljanja pri‐ hvaćaju ponuđeni sadržaj zdravo za gotovo. Rezultati ovog istraživa‐ nja ukazuju na potrebu kritičkog i realnog sagledavanja sadržaja koji se nudi putem medija koji nameću muško‐ženske karakteristike. Ovaj tekst nastao je u koautorstvu studentice Matee Miljan i mento‐ rice dr. sc. Tene Perišin, kao prerađeni diplomski rad studentice Matee Miljan na temu »Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj

Gender Stereotypes; Television; Media; Commercials; HRT; Nova TV; RTL

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (18)

2014.

199-227

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada




Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Psihologija