Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ciljne orijentacije u učenju: dobne i spolne razlike i povezanost sa školskim uspjehom (CROSBI ID 208924)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Stanišak Pilatuš, Ines ; Jurčec, Lana ; Rijavec, Majda Ciljne orijentacije u učenju: dobne i spolne razlike i povezanost sa školskim uspjehom // Napredak (Zagreb), 4 (2013), 465--608

Podaci o odgovornosti

Stanišak Pilatuš, Ines ; Jurčec, Lana ; Rijavec, Majda

hrvatski

Ciljne orijentacije u učenju: dobne i spolne razlike i povezanost sa školskim uspjehom

Cilj istraživanja bio je ispitati dobne i spolne razlike u ciljnim orijentacijama kod učenika tijekom osnovnoškolskog školovanja kao i njihovu povezanost s općim školskim uspjehom te ocjenama iz matematike i hrvatskog jezika. U istraživanju je sudjelovalo 226 učenika od trećeg do osmog razreda dviju osnovnih škola, od toga 132 učenice i 134 učenika. Primijenjen je Upitnik ciljnih orijentacija u učenju (Nimeivirta, 1999.). Rezultati su pokazali da za sve tri ciljne orijentacije postoje statistički značajne dobne razlike. Postoji trend da se s godinama školovanja smanjuje orijentacija na učenje, a povećava orijentacija na izbjegavanje truda. Općenito, djevojčice su više od dječaka orijentirane na učenje, dok su dječaci više od djevojčica orijentirani na izbjegavanje truda. No, to vrijedi uglavnom za mlađe učenike ; kasnije ta razlika nestaje. Provedene logističke regresijske analize pokazale su da je jedini značajan prediktor za sve tri mjere školskog uspjeha na cijelom uzroku bila orijentacija na učenje.

ciljne orijentacije; spolne razlike u ciljnim orijentacijama; dobne

nije evidentirano

engleski

Students goal orientation: age and gender differences and correlation with academic achievement

nije evidentirano

goal orientations; gender differences in goal orientations; age differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4

2013.

465--608

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija